تعمیر لوازم خانگی آرچلیک

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید.

تعمیر لوازم خانگی آرچلیک

آرچلیک یکی از برندهای مطرح اروپایی در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند ترکیه ای، سالیانه حجم عظیمی از لوازم خانگی به سراسر کشور و ایران وارد میکند. باماتعمیرات با توجه به تعمیرکاران متخصص خود، تعمیر لوازم خانگی آرچلیک را با بهترین کیفیت انجام میدهد.

مزایای تعمیر لوازم خانگی آرچلیک توسط باماتعمیرات

برخورداری از تعمیرکاران با تجربه و کاربلد

برای تعمیر لوازم خانگی دوو، باید تعمیرکاران با سابقه و ماهر در اختیار داشت. دلیل اصلی این موضوع نیز، تکنولوژی های جدیدی است که در تمام لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی کنوود به کار رفته است. باماتعمیرات از بهترین و بزرگترین مجموعه های تعمیر لوازم خانگی کنوود است که برای این کار، تعمیرکاران با تجربه و کاربلدی را به کار گرفته است.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی آرچلیک است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

تعمیر لوازم خانگی آرچلیک در محل

تعمیرکاران باماتعمیرات اقدامات لازم برای تعمیر لوازم خانگی را در محل انجام میدهند. این افراد با حضور در محل اعلام شده در ابتدا به صورت تخصصی اقدام به بررسی و عیب یابی میکنند تا عیب اصلی دستگاه را بیابند. سپس تعمیر دستگاه معیوب شما را در همان محل انجام میدهند.

در اختیار داشتن قطعات اورجینال

باماتعمیرات به دلیل ارتباط مستقیم با برندهای تولید کننده خارجی، قطعات مورد نیاز لوازم خانگی را به کشور وارد میکند و در دسترس مشتریان خود قرار میدهد. تهیه این قطعات برای افراد کار بسیار سختی است و تفاوت بین قطعه اصلی با قطعه متفرقه را حتی تعداد زیادی از تعمیرکاران نیز نمیتوانند متوجه شوند. باماتعمیرات با وارد کردن این قطعات تلاش نموده است تا تهیه قطعات را برای مشتریان خود ساده نماید. این قطعات با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار مشتریان قرار میدهد

تضمین خدمات ارائه شده

مجموعه باماتعمیرات تمامی خدمات خود اعم از تعمیر لوازم خانگی آرچلیک را تضمین میکند. تضمین خدمات به جهت اهمیت اطمینان خاطر مشتریان و همچنین اطمینان کامل مجموعه باماتعمیرات نسبت به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران خود است. تعمیرکاران باماتعمیرات موظف هستند پس از لوازم خانگی آرچلیک، یک ضمانت نامه 3 ماهه را در اختیار مشتریان قرار دهند تا آنان در صورت بروز مشکل قبلی بتوانند بدون پرداخت هزینه، از خدمات باماتعمیرات استفاده نمایند.

خدمات تعمیر لوازم خانگی آرچلیک باماتعمیرات

تعمیر ساید بای ساید آرچلیک

یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی آرچلیک، ساید بای ساید آن است. مجموعه باماتعمیرات به عنوان یک مجموعه مجاز و معتبر تعمیر ساید بای ساید آرچلیک در تهران محسوب میشود و مصرف کنندگان ساید بای ساید آرچلیک میتوانند در صورت بروز هر مشکلی برای ساید بای ساید خود، از خدمات تعمیر ساید بای ساید آرچلیک باماتعمیرات بهره مند گردند.

تعمیر یخچال فریزر آرچلیک

علاوه بر تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال فریزر آرچلیک نیز در مجموعه باماتعمیرات به صورت تخصصی انجام میگیرد. آشنایی کامل تعمیرکاران باماتعمیرات به برند دوو و گذراندن دوره های تکمیلی تکنولوژی های پیشرفته این برند سبب شده است تا باماتعمیرات را بتوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای تعمیر یخچال فریزر دوو نامید.

تعمیر ماشین ظرفشویی آرچلیک

دیگر محصول با کیفیت آرچلیک، ماشین ظرفشویی آن است اما این دستگاه نیز ممکن است در مرور زمان با مشکلاتی روبرو شود. اگر به دنبال یک مجمومه معتبر و مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آرچلیک در تهران هستید، باماتعمیرات مجموعه دلخواه شما است؛ زیرا تعمیرکاران باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی و در کمترین زمان ممکن مشکل مربوط به ماشین ظرفشویی شما را برطرف میکنند.

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک

باماتعمیرات یک مجموعه کاملا تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران محسوب میشود و به جهت برخورداری از تعمیرکاران متخصص برند ارچلیک، میتواند مشکل دستگاه شما را در اسرع وقت برطرف نماید. به جرأت میتوان گفت که باماتعمیرات جزء بهترین مجموعه های تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران است.

تعمیر جاروبرقی آرچلیک

جاروبرقی، یکی دیگر از محصولات آرچلیک است که خواهان بسیاری دارد. اگر جاروبرقی آرچلیک شما نیاز به تعمیر دارد و شما به دنبال یک مجموعه تعمیر جاروبرقی آرچلیک در تهران به صورت کاملا تخصصی هستید، باماتعمیرات همان مجموعه دلخواه شما است که متخصصان آن میتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل مربوط به دستگاه شما را برطرف نمایند.

تعمیر ماکروفر آرچلیک

اگر ماکروفر آرچلیک شما دچار مشکل شده است و به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر ماکروفر و سولاردام آرچلیک در تهران هستید، بهترین گزینه، مجموعه تعمیر لوازم خانگی باماتعمیرات است. باماتعمیرات با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران، آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در هر نقطه از کلانشهر تهران است.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک در تهران

مجموعه باماتعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک در تهران، خدمات خود را در سراسر شهر تهران با بالاترین سطح کیفیت و بهترین تعرفه، ارائه میدهد. مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر لوازم خانگی آرچلیک در تهران باماتعمیرات به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک شرق تهران: مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک غرب تهران: مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک شمال تهران: مناطق تجریش، نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، ونک، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک جنوب تهران: مناطق نازی آباد، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری، امامزاده حسن، مهرآباد، قزوین، راه آهن، جوادیه، عبدل آباد،

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آرچلیک مرکز تهران: انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، کارگر شمالی، جلال آل احمد، گیشا، شیخ بهایی، بهشتی

فهرست مطالب خدمت

نظرات مشتریان

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!