تعمیر ساید بای ساید

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید.

تعمیر برندهای ساید بای ساید در باماتعمیرات

تعمیر ساید بای ساید در تهران

یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز هر خانه ای، یخچال است و پرطرفدارترین نوع یخچال ها، یخچال های ساید بای ساید هستند. نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید از تخصصی ترین کارهایی است که باید توسط تکنسین های کاربلد و با تجربه صورت بگیرد تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

مجموعه با ماتعمیرات این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در سریع ترین زمان ممکن به بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران ساید بای ساید دسترسی داشته باشید و کار را به کاردان بسپارید. شما برای تعمیر ساید بای ساید خود در تمامی مناطق تهران، کافی است به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید یا با کارشناسان باماتعمیرات تماس حاصل نمایید.

تعمیر تخصصی برد الکترونیکی ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید

باماتعمیرات به دلیل آنکه زیرنظر مجموعه ایران برد است، تعمیرات بردهای الکترونیکی را به صورت تخصصی و داخل مجوعه خود با برخورداری از مهندسان الکترونیک انجام میدهد. بسیاری از مجموعه ها به دلیل آنکه از تعمیر تخصصی این برد ها عاجز هستند، یا با شرکت های دیگر قرارداد می بندند و یا پیشنهاد به تعویض قطعه میدهند. در مجموعه باماتعمیرات قضیه کاملا متفاوت است و اولویت اصلی بر روی تعمیر قطعات میباشد تا مشتریان متقبل هزینه کمتری شوند.

تعمیر ساید بای ساید، زیرنظر تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه

برای تعمیر ساید بای ساید، حضور یک تکنسین حرفه ای و با سابقه اهمیت بالایی دارد؛ زیرا آن شخص در صورت نداشتن تخصص کامل یا تعمیر غیر اصولی، میتواند خرابی های بیشتری را به بار آورد. همچنین تعمیرکاران با سابقه به دلیل سالها فعالیت در این زمینه، تفاوت قطعات اورجینال با قطعات غیر اصلی را میدانند و قطعات اصلی با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار میدهند.

نکته مهم دیگر نیز این است که برخی از افراد تنها نام تعمیرکار را یدک میکشند اما در واقع تکنسین هایی هستند که تنها میتوانند قطعات را تعویض نمایند و تعمیر تخصصی قطعات از دست آنها برنمی آید. مجموعه باماتعمیرات مفتخر است که با تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ای همکاری میکند که همواره به فکر مشتری هستند و تمام تلاش خود را میکنند تا با تعمیر قطعات، بتوانند به کاهش هزینه های مشتری کمک نمایند.

مهمترین مشکلات ساید بای ساید

  • کار نکردن ساید بای ساید
  • سروصدای زیاد و غیر طبیعی ساید بای ساید
  • کار نکردن یخساز ساید بای ساید
  • نشت آب از ساید بای ساید
  • خنک نکردن ساید بای ساید
  • مصرف برق زیاد
  • بسته نشدن درب یخچال یا فریزر ساید بای ساید
  • برفک زدن ساید بای ساید
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید
  • خرابی ترموستات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید برندهای مطرح

تعمیر ساید بای ساید
ساید بای ساید های زیادی در کشور وجود دارند که اکثریت آنها خارجی و برخی دیگر نیز تولید داخل هستند. شما برای تعمیر ساید بای ساید خود چه ایرانی و چه خارجی، میتوانید از خدمات باماتعمیرات استفاده نمایید. تعمیر ساید بای ساید اکثر برندهای موجود در کشور توسط تکنسین های باماتعمیرات با بالاترین کیفیت و بهترین هزینه انجام میشود.

تعمیر ساید بای ساید برندهایی مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را به حرفه ای ترین تعمیرکاران موجود در کشور بسپارید.

روش نگهداری ساید بای ساید

برای آنکه ساید بای ساید شما کمتر دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا نکند، باید در نگهداری آن به نکات زیر توجه نمایید:

  1. به هیچ وجه ساید بای ساید را در کنار وسایل گرمازا مانند شوفاژ یا بخاری قرار ندهید.
  2. از باز نگه داشتن درب یخچال یا فریزر ساید بای ساید برای مدت زمان طولانی اجتناب کنید.
  3. باز و بسته کردن مداوم و متوالی درب ساید بای ساید میتواند منجر به خراب شدن نوار دور درب آن شود و برخی اوقات باعث برفک زدن ساید بای ساید شود.
  4. از قرار دادن مواد غذایی سنگین یا پر کردن بیش از حد گنجایش ساید بای ساید خودداری نمایید.
  5. دریچه تهویه ساید بای ساید بسیار مهم است و به همین دلیل در بازه زمانی مشخص اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  6. حتما به تراز بودن ساید بای ساید توجه نمایید؛ زیرا تراز نبودن دستگاه در برخی از مواقع سبب بسته نشدن درب ساید بای ساید میشود که بسته نشدن درب میتواند خسارات زیادی را به ساید بای ساید وارد کند.
  7. برای آنکه سالهای سال بتوانید از ساید بای ساید خود بدون مشکل نگهداری کنید، بهتر است به صورت سالیانه آن را سرویس نمایید.

سوالات متداول در مورد مشکلات ساید بای ساید

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آّب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

نظرات مشتریان

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!