تعمیر ساید بای ساید آرچلیک

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ساید بای ساید آرچلیک در تهران

تعمیر ساید بای ساید آرچلیک در تهران

یافتن بهترین مجموعه سرویس و تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر ساید بای ساید آرچلیک آنچنان کار سختی نیست. اگر به دنبال چنین مجموعه ای برای تعمیر ساید بای ساید آرچلیک در شهر تهران هستید، تنها کافی است با مجموعه باماتعمیرات ارتباط برقرار کنید. باماتعمیرات، بهترین و با سابقه ترین تعمیرکاران کشور را گردآوری نموده است تا در زمینه های مختلف مانند تعمیر ساید بای ساید، آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردمان کلانشهر تهران داشته باشد.

تعمیرکاران باماتعمیرات با حضور در محل، در ابتدا به صورت کاملا تخصصی به بررسی دستگاه معیوب و انجام عیب یابی اقدام میکنند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن مشکل دستگاه را پیدا کرده و تعمیر ساید بای ساید آرچلیک را آغاز نمایند. مجموعه باماتعمیرات به خود می بالد که افتخار همکاری با تکنسین هایی دارد که از لحاظ فنی، سطح بسیار بالایی دارند و همانند این مجموعه، تعمیر قطعات در اولویت آنها قرار دارد. تعمیرکاران باماتعمیرات تنها در صورتی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، اقدام به تعویض قطعه میکنند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید آرچلیک است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

مجموعه باماتعمیرات اصالت قطعات مورد استفاده در تعمیر ساید بای ساید آرچلیک را تضمین میکند و تمامی این قطعات توسط باماتعمیرات در اختیار تکنسین ها قرار میگیرد تا هیچگونه شبهه ای در اصالت قطعات به وجود نیاید. همچنین شما پس از انجام تعمیر ساید بای ساید آرچلیک، شما یک ضمانت نامه 90 روزه دریافت خواهید نمود و در این ضمانت نامه قید شده است که اگر در این مدت دستگاه دچار مشکل پیشین شد، مجموعه باماتعمیرات متعهد میشود تا بدون دریافت هیچ هزینه ای، دستگاه را تعمیر نماید.

سرویس ساید بای ساید آرچلیک

سرویس ساید بای ساید آرچلیک، یکی از مهمترین کارهایی است که باید هر ساله و به صورت منظم برای نگهداری این دستگاه انجام دهید. سرویس سالیانه میتواند از بروز برخی از مشکلات احتمالی جلوگیری نماید و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد. در صورتی که به سرویس سالیانه ساید بای ساید آرچلیک اهمیت ندهید، شاید در آینده با مشکلات جدی مواجه شوید و مجبور به پرداخت هزینه های سنگین گردید.

در سرویس ساید بای ساید آرچلیک تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … مورد بررسی قرار میگیرد تا ایرادات کوچک تبدیل به هزینه های بیشتر نشود. اگر مدت زمان گارانتی ساید بای ساید آرچلیک شما به پایان رسیده است، نگران نباشید؛ زیرا مجموعه باماتعمیرات سرویس ساید بای ساید شما را انجام میدهد و هزینه مناسب تری نسبت به دیگر مجموعه های تعمیر لوازم خانگی دارند.

رایج ترین مشکلات ساید بای ساید آرچلیک

تعمیر ساید بای ساید آرچلیک در منزل

  • خنک نکردن ساید بای ساید آرچلیک
  • شنیده شدن سروصدای غیرطبیعی از ساید بای ساید آرچلیک
  • بسته نشدن درب ساید بای ساید آرچلیک
  • به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید آرچلیک
  • کار نکردن یخساز ساید بای ساید آرچلیک
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید آرچلیک
  • نشت آب از ساید بای ساید آرچلیک
  • برق داشتن بدنه ساید بای ساید آرچلیک

مشکلات عنوان شده از رایج ترین مشکلات تمامی ساید بای سایدها از جمله ساید بای ساید آرچلیک است. در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات یا حتی مشکلات دیگر، بهترین کار این است که با واحد پشتیبانی باماتعمیرات ارتباط برقرار نمایید. شما با ثبت سفارش خود در سایت یا با برقراری تماس با کارشناسان باماتعمیرات، میتوانید مشکل دستگاه خود را با تعمیرکاران باماتعمیرات در میان بگذارید و پس از این کار، تعمیرکاران تخصصی ساید بای ساید آرچلیک در کوتاهترین زمان ممکن، در محل حاضر میشوند.

خدمات باماتعمیرات در شهر تهران

فرقی ندارد که در کدام منطقه یا محله در شهر تهران زندگی میکنید؛ اگر نیاز به مجموعه ای برای تعمیر ساید بای آرچلیک خود دارید، مجموعه باماتعمیرات میتواند نیاز شما را مرتفع نماید. باماتعمیرات علاوه بر فعالیت در زمینه تعمیر ساید بای ساید آرچلیک، میتواند به طور تخصصی تعمیر ساید بای ساید برندهای دیگر مانند بوش، سامسونگ، ال جی، بلومبرگ، دوو، بکو، اسنوا، جنرال و … را نیز انجام دهد.

خدمات باماتعمیرات تنها محدود به تعمیر ساید بای ساید نیست بلکه شما میتوانید تعمیر تمامی لوازم خانگی خود از جمله یخچال و فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، ماکروفر و هود را به صورت کاملا تخصصی به باماتعمیرات بسپارید و با پرداخت هزینه بسیار مناسب، مشکل دستگاه خود را برطرف سازید.

سوالات متداول در مورد مشکلات ساید بای ساید آرچلیک

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!