تعمیر یخچال و فریزر

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید.

تعمیر یخچال و فریزر در تهران

تعمیر یخچال و فریزر در تهران

اگر بخواهیم یکی از مهمترین لوازم هر آشپزخانه را نام ببریم، حتما اولین وسیله ای که به ذهنمان میرسد، یخچال و فریزر است. هر زمان احتمال دارد این وسیله بسیار کاربردی دچار مشکل شود و شما به تعمیر یخچال و فریزر خانه خود نیاز پیدا کنید. اگر میخواهید خیالتان راحت باشد که تعمیر یخچال و فریزر شما زیرنظر بهترین تعمیرکاران شهر تهران انجام میشود، میتوانید به باماتعمیرات مراجعه نمایید.

مجموعه با ماتعمیرات این امکان را برای شما فراهم آورده است تا در سریع ترین زمان ممکن به بهترین و حرفه ای ترین تکنسین های تعمیر یخچال و فریزر در شهر تهران دسترسی داشته باشید. شما برای تعمیر یخچال و فریزر در تمامی مناطق 22 گانه تهران، کافی است به صورت آنلاین در باماتعمیرات ثبت سفارش انجام دهید تا واحد پشتیبانی با شما تماس بگیرند یا حتی با شماره های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید تا واحد پشتیبانی راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

تعمیر تخصصی برد الکترونیکی یخچال و فریزر

باماتعمیرات به دلیل آنکه زیرنظر مجموعه ایران برد است، تعمیرات بردهای الکترونیکی را به صورت تخصصی و داخل مجموعه خود با برخورداری از مهندسان الکترونیک انجام میدهد. بسیاری از مجموعه ها به دلیل آنکه از تعمیر تخصصی این برد ها عاجز هستند، یا با شرکت های دیگر قرارداد می بندند و یا پیشنهاد به تعویض قطعه میدهند. در مجموعه باماتعمیرات قضیه کاملا متفاوت است و اولویت اصلی بر روی تعمیر قطعات میباشد تا مشتریان متقبل هزینه کمتری شوند.

کار را به کاردان بسپارید.

 اگر میخواهید پس از تعمیر یخچال و فریزر خود دچار مشکل قبل یا مشکلات جدی تر نشوید، به شما توصیه میکنیم که حتما تعمیر یخچال و فریزر خود را به تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بسپارید. افرادی که از دانش و آگاهی لازم برای تعمیر یخچال و فریزر برخوردار نیستند، میتوانند آسیب های بسیار خطرناک تری به یخچال و فریزر شما وارد نمایند که این اتفاق منجر به صرف هزینه های سنگین برای شما میشود. به همین دلیل حتما کار را به کاردان بسپارید تا از این اتفاقات ناخوشایند در امان باشید.

نکته بسیار مهم در مورد باماتعمیرات و تعمیرکاران این مجموعه، اولویت قرار دادن تعمیر قطعات است. برخی از تعمیرکاران به دلیل آنکه تخصص کاملی در عیب یابی و تعمیر قطعات ندارند، تنها تعویض قطعات از دست آنها بر می آید اما تعمیر کاران باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال و فریزر را انجام میدهند و تنها در زمانی که تعمیر قطعات چاره ساز نیست، دست به تعویض قطعات میزنند. به همین دلیل تعمیر یخچال و فریزر توسط مجموعه باماتعمیرات هزینه کمتری را برای شما دربرخواهد داشت.

مجموعه باماتعمیرات به دلیل آنکه برای تعمیر یخچال و فریزر شما از بهترین تعمیرکاران استفاده میکند، پس از انجام تعمیر به صورت کامل، به شما یک گارنتی 90 روزه میدهد و ضمانت میکند که اگر در این مدت دوباره مشکل قبلی برای شما پیش آمد، باماتعمیرات بدون دریافت هیچ پولی، تعمیر دستگاه شما را انجام دهد.

مهمترین مشکلات یخچال و فریزر

تعمیر یخچال فریزر در تهران

  • کار نکردن یخچال و فریزر
  • سروصدای زیاد و غیر طبیعی فریزر
  • کار نکردن یخساز یخچال و فریزر
  • نشت آب از یخچال و فریزر
  • خنک نکردن یخچال و فریزر
  • مصرف برق زیاد
  • بسته نشدن درب یخچال و فریزر
  • برفک زدن یخچال و فریزر
  • خرابی نوار دور درب یخچال و فریزر
  • خرابی ترموستات یخچال و فریزر
  • خرابی فیلتر تصفیه آب یخچال و فریزر

خدمات تعمیر یخچال و فریزر باماتعمیرات

 شما برای تمامی مشکلات یخچال و فریزر میتوانید با باماتعمیرات در ارتباط باشید. تعمیر موتور یخچال و فریزر، تعمیر تخصصی برد الکترونیکی یخچال، تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر، تعویض فیلتر تصفیه آب، تعمیر ترموستات، تعمیر اواپراتور یخچال و فریزر، برطرف نمودن مشکل یخساز یخچال و فریزر، شارژ گاز یخچال و فریزر و … به صورت کاملا تخصصی توسط تعمیرکاران باماتعمیرات در منزل و با حضور شما انجام میشود.

تعمیر یخچال و فریزر برندهای مطرح خارجی و ایرانی

به دلیل آنکه خرید یخچال و فریزر زیاد است، به همان نسبت نیز برندهای بسیاری در زمینه تولید یخچال و فریزر فعال هستند. این موضوع سبب شده است تا برندهای بسیاری در داخل و خارج اقدام به تولید این دستگاه نمایند. باماتعمیرات خدمات نصب و تعمیر یخچال و فریزر اکثریت برندهای موجود در بازار را با منصفانه ترین قیمت و با بهترین کیفیت ارائه میدهد.

تعمیر یخچال و فریزر برندهایی مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را به حرفه ای ترین تعمیرکاران بسپارید. فرقی ندارد که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران زندگی میکنید؛ شما به سادگی میتوانید به بهترین تعمیرکاران یخچال و فریزر در تهران دسترسی داشته باشید.

نکات مهم در نگهداری یخچال و فریزر

تعمیر یخچال فریزر در منزل

برای آنکه هر دستگاهی از جمله یخچال و فریزر بتواند بدون مشکل برای شما کار کند، باید به برخی از دستوالعمل ها توجه نمایید. برخی از بایدها و نبایدها در مورد یخچال و فریزر که با عمل کردن به آنها کمتر نیازمند تعمیر یخچال و فریزر میشوید، در لیست زیر آورده شده است:

  1. به هیچ وجه یخچال و فریزر را در کنار وسایل گرمازا مانند شوفاژ یا بخاری قرار ندهید.
  2. از باز نگه داشتن درب یخچال و فریزر ساید برای مدت زمان طولانی اجتناب کنید.
  3. باز و بسته کردن مداوم و متوالی درب یخچال و فریزر میتواند منجر به خراب شدن نوار دور درب آن شود و این کار برخی اوقات باعث برفک زدن یخچال و فریزر میشود.
  4. از قرار دادن مواد غذایی سنگین یا پر کردن بیش از حد گنجایش یخچال و فریزر خودداری نمایید؛ زیرا این کار باعث میشود تا گردش هوا در یخچال و فریزر مختل شود.
  5. دریچه تهویه یخچال و فریزر بسیار مهم است و به همین دلیل در بازه زمانی مشخص اقدام به تمیز کردن آن نمایید.
  6. حتما به تراز بودن یخچال و فریزر توجه نمایید؛ زیرا تراز نبودن دستگاه در برخی از مواقع سبب بسته نشدن درب یخچال و فریزر میشود.
  7. حتما به سرویس سالیانه یخچال و فریزر اهمیت دهید؛ زیرا سرویس منظم و سالیانه یخچال و فریزر سبب افزایش طول عمر دستگاه میشود و در برخی موارد از وارد شدن آسیب های جدی به دستگاه جلوگیری میکند.

سوالات متداول در مورد مشکلات یخچال و فریزر

کار نکردن یخچال و فریزر، یکی از مشکلاتی است که بارها توسط مشتریان با ما در میان گذاشته شده است. این مشکل در برخی موارد با بررسی نمودن اتصال برق به آن رفع میشود. اولین کاری که باید در این مواقع انجام دهید این است که دوشاخه یخچال و فریزر را بررسی نمایید تا از برق جدا نشده باشد. در غیر این صورت شاید مشکل جدی تری برای یخچال و فریزر شما پیشامد کرده است و بهترین کار این است که از یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر برای برطرف نمودن مشکل خود کمک بگیرید. مجموعه باماتعمیرات تا برطرف نمودن کامل مشکل یخچال و فریزر در کنار شما خواهد بود.

وظیفه خنک کردن یخچال و فریزر بر عهده اواپراتور آن است. هنگامی که یخچال و فریز کار میکند اما فضای درونی آن خنک نمیشود، مشکل از جانب اواپراتور است. معمولا این مشکل به دلیل نشت گاز صورت میگیرد و اتفاق محتمل سوراخ شدن اواپراتور میباشد. اگر مشکل از سمت اواپراتور نباشد، علت دیگر میتواند دچار مشکل شدن کمپرسور یخچال و فریزر باشد.

اگر از یخچال و فریزر خانه شما، صداهای عجیب و غریب شنیده میشود، حتما باید با متخصص تعمیر یخچال و فریزر تماس بگیرید. سروصداهای غیرطبیعی میتواند به دلیل دچار مشکل شدن موتور یخچال یا ایراد پیدا کردن اواپراتور و … باشد که در اگر این مشکلات هرچه سریعتر برطرف نشود، میتواند هزینه های سنگینی را به خانواده ها وارد نماید. پس در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، حتما با متخصصان تعمیر یخچال و فریزر مانند متخصصان مجموعه باماتعمیرات تماس حاصل نمایید.

یکی از مشکلات شایع در یخچال و فریزر ها، درست کار نکردن یخساز یخچال و فریزر است. یکی از مهمترین اتفاقاتی که باعث میشود یخساز یخچال و فریزر یخ نسازد، فشار دادن دکمه خاموش کردن یخساز است. برخی از افراد به اشتباه این کار را انجام میدهند. پس در اولین فرصت بررسی نمایید که یخساز به اشتباه خاموش نشده باشد. مسدود شدن شلنگ های متصل به قسمت یخساز، علت دیگری است که به دفعات با آن مواجه شده ایم. در برخی موارد نیز خروجی یخساز در هنگام خروج یخ ها مسدود میشود و مانع از درست کار کردن یخساز میشود.

اگر بخواهیم اصلیترین دلیل برفک زدن یخچال و فریزر را نام ببریم، باید به دمای نامناسب یخچال اشاره نماییم. پس هنگامی که با این مشکل روبرو شدید، ابتدا دمای یخچال را به درستی تنظیم نمایید. اگر دیده باشید، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال سبب تغییراتی در دمای آن میشود و این کار نیز میتواند علاوه بر خراب کردن لاستیک دور درب، باعث برفک زدن یخچال نیز شود. خرابی المنت حرارتی و ترموستات نیز میتواند منجر به برفک زدن یخچال و فریزر شود.

لامپ داخل یخچال و فریزر نیز همانند لامپ های دیگر زمان مصرف محدودی دارد و پس از این زمان سوختن ان اتفاق محتملی است. البته سوختن لامپ تنها دلیل خاموش شدن لامپ داخل یخچال و فریزر نیست و شل بودن سرپیچ لامپ نیز میتواند باعث خاموش شدن آن شود.

نشت آب از یخچال و فریزر بر اثر دلایل مختلفی صورت میگیرد. در برخی موارد سوختگی شیر برقی یخچال علت نشت آب است و در برخی موارد گرفتگی لوله های تخلیه میتواند باعث این اتفاق شود. خرابی فیلترها نیز میتواند منجر به نشت آب در یخچال و فریزر شود.

برای دانستن این موضوع که چه زمانی باید فیلتر تصفیه آب یخچال را تعویض نمایید، باید به علامت نشان داده شده بر روی نمایشگر یخچال توجه نمایید. معمولا پس از آنکه فیلتر تصفیه آب یخچال، کارایی خود را از دست میدهد، چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب بر روی نمایشگر، نمایان میشود. البته در صورتی که این چراغ بر روی نمایشگر یخچال و فریزر شما ظاهر نمیشود، هر 6 ماه یکبار باید فیلتر تصفیه آب را تعویض نمایید.

مشکل بسته نشدن درب، یکی از مشکلات رایج یخچال و فریزرها محسوب میشود که مهمترین علت آن، تراز نبودن یخچال و فریزر است. تراز نبودن درب میتواند سبب بسته نشدن و یا با شدت بسته شدن درب شود. به همین دلیل حتما به این موضوع توجه نمایید. نکته دیگری که احتمال دارد بر روی بسته نشدن درب یخچال و فریزر تاثیر بگذارد، خرابی لاستیک دور درب یخچال و فریزر است.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیر یخچال و فریزر اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر یخچال و فریزر متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تکنسین در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، واحد پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تکنسین به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

نظرات مشتریان

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!