تعمیر ماکروفر و سولاردوم

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید.

تعمیر ماکروفر و سولاردام در تهران

خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام در شرق, غرب, جنوب و شمال تهران با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین گارانتی های لازم در اختیار شما عزیزان قرار دارد. برای تعمیر ماکروفر و سولاردام، به هیچ وجه نباید شتابزده عمل کرد. ماکروفر و سولاردام از لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه هستند و در ساخت آنها از تکنولوژی های پیشرفته و خاصی استفاده میشود. همین موضوع نشان از اهمیت بالای تعمیر ماکروفر و سولاردام زیرنظر یک مجموعه حرفه ای است.

اگر ماکروفر و سولاردام شما دچار مشکل شده است و به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر ماکروفر و سولاردام در تهران هستید، بهترین گزینه، مجموعه تعمیر لوازم خانگی باماتعمیرات است. باماتعمیرات با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران ماکروفر در تهران، آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در هر نقطه از کلانشهر تهران است.

اگر ساکن شهر تهران هستید و در هر نقطه شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران سکونت دارید، تنها با انجام ثبت سفارش آنلاین در وب سایت باماتعمیرات، میتوانید در سریعترین زمان ممکن به یک تعمیرکار ماهر و باسابقه دسترسی داشته باشید. شما علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، میتوانید از طریق خطوط تلفن نیز با واحد پشتیبانی باماتعمیرات در ارتباط باشید.

نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تهران

با توجه به اینکه کیفیت اهمیت بسیار زیادی در ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر و سولاردام دارد، از این رو توصیه می ‌کنیم که برای استفاده از این خدمات حتماً سراغ نمایندگی های مجاز و معتبر بروید. برخی از کاربران به دلیل نداشتن آگاهی های لازم برای چنین منظوری معمولاً سعی دارند تا از خدمات مراکز استفاده کنند که به محل سکونت آنها نزدیک است اما در حال حاضر با پیشرفت شدن شرایط ارائه خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام در کشور شما می توانید این خدمات را از دورترین مراکز به محل سکونت خود به صورت اینترنتی و حتی بدون نیاز به جابجایی این دستگاه دریافت کنید. به همین دلیل بایستی کیفیت را اولویت اصلی خود قرار داده و دستگاه گران قیمت خود را به دست تعمیرکاران با تجربه و حرفه‌ای بسپارید.

 مجموعه با ما تعمیرات به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات ماکروفر و سولاردام در تهران بهترین و بالاترین سطح کیفیت این خدمات را برای شما فراهم آورده است از این پس هیچگونه چالش و نگرانی از این بابت نداشته باشید. مزیت های بسیار زیادی برای ارائه خدمات برای شما فراهم آورده ایم که از مهمترین و اصلی ترین مزیت های کیفیت بسیار بالا است. تضمین می ‌کنیم که بعد از دریافت این خدمات دیگر شاهد تکرار ایرادات رایج در دستگاه خود نبوده و میتوانید برای سالهای سال دوباره از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید

تعمیر ماکروفر و سولاردام در منزل

تعمیر ماکروفر و سولاردام در منزل و محل

مجموعه باماتعمیرات تمامی خدمات خود از جمله تعمیر ماکروفر و سولاردام را در محل یا منزل مشتری ارائه میدهد. تعمیرکاران این مجموعه پس از اعزام به محل تعیین شده، اقدامات اولیه مانند عیب یابی تخصصی دستگاه را آغاز میکنند تا در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، ایراد دستگاه را برطرف نمایند. تعمیر قطعات سرلوحه کار مجموعه باماتعمیرات و تعمیرکاران آنان است و این افراد تمام تلاش خود را میکنند تا تعمیر ماکروفر و سولاردام بدون نیاز به تعویض قطعه انجام شود.

چرا تعمیر ماکروفر و سولاردام باماتعمیرات؟

بیش از ده سال تجربه اندوزی کاربران ما برای ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی مانند مایکروفر و سولاردام در حال حاضر باعث شده تا ما به تمام نیاز های کاربران خود واقف باشیم. می دانیم که کیفیت اولویت اصلی تمام کاربران برای دریافت این خدمات است و از این گذشته همه شما عزیزان در کنار کیفیت بالا به دنبال بهینه سازی حداکثری هزینه این تعمیرات نیز برای خود هستید. شناخت کافی نسبت به ایرادات رایج در مایکروفر و سولاردام و از این گذشته تسلط کامل به نیازهای کاربران باعث شده تا کامل ترین و بهترین پکیج خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام را برای شما فراهم آوریم. در ادامه مزیت های اصلی خدمات با ما تعمیرات را برای شما بیان می کنیم تا اطمینان خاطر بیشتری برای دریافت این خدمات برای شما  ایجاد کرده باشیم.

در این بین ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر و سولاردام در منزل مزیت های بسیار زیادی را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت که  استفاده از این مزیت ها می ‌تواند شرایط به مراتب بهتری را برای شما به دنبال داشته باشد. از جمله اصلی ترین و مهمترین مزیت های ارائه خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام در منزل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نیازی به جابجایی دستگاه تا محل نمایندگی نداشته و به همین دلیل می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • ارائه خدمات باعث می شود تا شما سریعتر تعمیر کار را در محل مشاهده کرده و خیلی زود دوباره دستگاه خود را قابل استفاده ببینید.
  • امکان نظارت مستقیم بر عملکرد تعمیرکار یکی دیگر از مزیت هایی است که با ارائه خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام در محل و منزل به آن دسترسی خواهید داشت.

همچنین این خدمات وارد شده تا کاربران بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هفت روز هفته برای دریافت این خدمات بدون هیچگونه محدودیتی اقدام نمایند

دسترسی به بهترین تعمیرکاران ماکروفر و سولاردام شهر تهران

تعمیر ماکروفر و سولاردام یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. تعمیرکارانی که در تعمیر ماکروفر و سولاردام تجربه کافی ندارند و با تکنولوژی های روز دنیا آشنا نیستند، علاوه بر اینکه نمیتوانند مشکل دستگاه را برطرف نمایند، احتمال دارد خرابی بیشتری را به بار آورند.

تعمیرکاران باماتعمیرات علاوه بر اینکه سالهای بسیاری است که در این حوزه فعالیت میکنند، آشنایی کاملی با فناوری های به کار رفته در ماکروفرها و سولاردام های نسل قدیم و جدید دارند و میتوانند به بهترین شکل، تعمیر ماکروفر و سولاردام شما را انجام دهند.

مایکروفر برای انجام دستورات مختلف کاربر از برق بسیار قوی استفاده می کند. خازن ها و دیودها وظیفه ذخیره سازی انرژی برق در این دستگاه را بر عهده دارند تا در زمان مورد نیاز با ولتاژ بالا آن را برای گرم کردن و پختن مواد غذایی فراهم آورند. دقت داشته باشید که این انرژی برق ذخیره شده حتی در حالت خاموش نیز تا اندازه ای در این قطعات وجود داشته و در صورتی که بدون تجربه و دانش لازم برای باز کردن مایکروفر خود اقدام کنید، علاوه بر امکان ورود ایرادات بیشتر در خود این دستگاه ها ممکن است برای سلامتی خودتان نیز خطراتی را به وجود آورید.

تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما با رعایت کامل نکات احتیاطی و همچنین واقف بودن به تمام این موضوعات، شرایط لازم برای تعمیر هر چه بهتر این دستگاه را برای شما فراهم آورده اند.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله تلویزیون است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

البته شایان ذکر است که بسیاری از قطعات الکترونیکی بسیار ریزی که در ماکروفر مورد استفاده قرار گرفته در صورت خراب شدن امکان تعمیر ندارند و بایستی تعویض شوند. از این رو همیشه نمی تواند تعمیرکار انتظار این را داشت که قطعات خراب را تعمیر کند اما با این حال تعمیرکاران حرف های ما به دلیل تجربه و دانش کافی که دارند، در صورت کوچکترین احتمال ممکن برای تعمیر این قطعات برای آن اقدام خواهند کرد. در نظر داشته باشید که تعمیر قطعات خراب از نظر بهینه سازی هزینه ‌ها نیز می ‌تواند شرایط بسیار ایده آلی را برای شما فراهم آورد. زیرا مجبور به پرداخت هزینه خرید قطعات جدید نخواهید شد.

برخورداری از قطعات اورجینال و اصلی

در صورتی که تعمیر ماکروفر و سولاردام منوط به تعویض قطعه باشد، باید از قطعات اورجینال برای تعمیر دستگاه استفاده نمود تا مشکل پیشین مجدداً به وجود نیاید اما تهیه آن بسیار سخت است. تشخیص قطعات اصلی از قطعات تقلبی به قدری سخت است که برخی موارد ماهرترین تعمیرکاران نیز در تشخیص آنها دچار اشتباه میشوند. باماتعمیرات برای آسانی کار مشتری، این قطعات را تهیه نموده است و اصالت و سلامت آنها را تضمین میکند تا در فرآیند تعمیر ماکروفر و سولاردام خللی به وجود نیاید.

دقت داشته باشید که مهمتر از تشخیص قطعات اصلی و اورجینال از قطعات متفرقه، نیت برای استفاده از این قطعات است. وقتی کار برای تعمیر کار در پس ذهن خود استفاده از این قطعات را به عنوان هدف اصلی قرار نداده باشد عملاً نمی توان انتظار داشت ها خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام در بالاترین سطح کیفیت انجام شود. برای اینکه درک بهتری نسبت به موضوع پیدا کنید و همچنین اهمیت استفاده از قطعات اصلی و اورجینال را برای تعمیر این دستگاه متوجه شوید،  بایستی نکات زیر را با شما در میان بگذاریم:

  • در نظر داشته باشید که قطعات متفرقه معمولا طول عمر بسیار پایین داشته و خیلی زود از کار می افتند. به همین دلیل شما مجبور به جایگزینی دوباره آنها خواهد شد که این عمل علاوه بر کاهش کیفیت استفاده از این دستگاه برای شما، هزینه بسیار زیادی را نیز متوجه شما خواهد کرد.
  • همچنین دقت کنید که قطعات در مایکروفر و سولاردام به صورت یکپارچه با هم عمل می نمایند. در صورتی که یکی از این قطعات با ایراد و کیفیت پایین همراه باشد عملاً سایر قطعات نیز نمی تواند کیفیت اصلی خود را داشته باشند و در نتیجه شما نمی توانید مانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.
  • استفاده از قطعات متفرقه همچنین باعث می‌ شود تا سایر قطعات دستگاه شما نیز تحت تاثیر قرار گرفته و خیلی زود با خرابی های مواجه شوند.
  • همچنین استفاده از چنین قطعاتی باعث کاهش طول عمر این دستگاه نیز خواهد شد.

با توجه به این نکات توصیه می ‌کنیم حتماً از خدمات نمایندگی و تعمیرکارانی استفاده کنید که به قطعات اورجینال و فابریک دستگاه شما دسترسی دارند. در مجموعه با ما تعمیرات استفاده از قطعات اورجینال و اصلی خط قرمز تمام تعمیرکاران ما بوده و به هیچ وجه و حتی به درخواست مشتری نیز امکان استفاده از قطعات متفرقه را نداریم.

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران

تعمیر ماکروفر و سولاردام در تهران به صورت شبانه روزی

به وجود آمدن مشکل برای لوازم خانگی ساعت مشخصی ندارد و هر زمانی احتمال دارد این اتفاق بیفتد. مجموعه باماتعمیرات با درنظر گرفتن این موضوع، خدمات خود را محدود به زمان معینی نکرده است و این خدمات را به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران به مشتریان خود ارائه میدهد. از زمان ثبت سفارش آنلاین توسط شما تا حضور تعمیرکاران باماتعمیرات در محل، زمان زیادی نمیگذرد.

تضمین خدمات

مجموعه های معتبر مانند باماتعمیرات، خدمات خود را ضمانت میکنند. باماتعمیرات نسبت به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران خود، اطمینان کامل دارد و تا 90 روز خدمات ارائه شده را تضمین میکند. در صورت به وجود آمدن مشکل قبلی در مدت زمان معین، باماتعمیرات موظف است بدون دریافت هیچگونه وجهی، تعمیر مجدد دستگاه را انجام دهد.

بهینه سازی حداکثر هزینه تعمیرات مایکروفر و سولاردام

 در ادامه با تشریح عوامل موثر بر تعیین هزینه تعمیر ماکروفر سولاردام اطلاعات لازم برای برآورد این هزینه را در اختیار شما قرار خواهیم داد. دقت کنید که تمام خدمات ما در مجموعه با ما تعمیرات برای ارائه خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام در بهینه ترین حالت ممکن در اختیار شما قرار می گیرد تا دغدغه های شما از بابت این هزینه ها نیز برطرف شود.

ایرادات احتمالی ماکروفر و سولاردام

مایکروفر و سولاردام در طول عمر خود معمولاً با ایرادات رایجی همراه می ‌شود که شناخت  این ایرادات برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. با شناخت به ایرادات رایج این دستگاه اولاً در صورت بروز آنها خیلی راحت و سریع می توانید عامل اصلی را متوجه شده و به تعمیرکار معرفی کنید. از این گذشته کاربران آگاه معمولاً تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز چنین ایراداتی را در نظر می گیرند و همین باعث می شود تا کمتر نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر و سولاردام پیدا نمایند. از این رو در ادامه از اصلی ترین و رایج ترین ایرادات وارد شده به این دستگاه را در طول عمر آن با شما در میان می گذاریم که به شرح زیر هستند:

  • گرم نکردن ماکروفر و سولاردام
  • روشن نشدن ماکروفر و سولاردام
  • نچرخیدن سینی ماکروفر و سولاردام
  • از کار افتادن گریل ماکروفر و سولاردام
  • باز نشدن درب ماکروفر و سولاردام
  • جرقه زدن ماکروفر و سولاردام
  • دود کردن ماکروفر و سولاردام
  • مشکل در بسته شدن درب ماکروفر و سولاردام

اگر با هر یک از این ایرادات شایع مواجه شدید یا با ایراد دیگری برخورد کردید که در این لیست جایی ندارد، تنها کافی است بر روی دکمه ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید تا واحد پشتیبانی بلافاصله با شما تماس بگیرند.

خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام باماتعمیرات

  • تعمیر برد ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر مگنترون ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر موتور گردان ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر منبع تغذیه ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر موتور اینورتر ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر گریل ماکروفر و سولاردام
  • تعویض فیوز ماکروفر و سولاردام
  • تعمیر کلیدهای ماکروفر و سولاردام

این خدمات تنها گوشه ای از خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام باماتعمیرات است. باماتعمیرات به عنوان یک مجموعه کامل برای ارائه خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام شناخته میشود و شما نیز همانند سایر مشتریان میتوانید برای تعمیر ماکروفر و سولاردام خود، روی ما حساب کنید.

هزینه تعمیر ماکروفر و سولاردام در تهران

هزینه تعمیر ماکروفر و سولاردام در تهران

هزینه تعمیر مایکروفر و سولاردام به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای این که بتوانید برآورد درست و دقیقی از هزینه داشته باشید بایستی با این عوامل آشنا شوید.  از مهمترین و اصلی ترین عوامل موثر بر تعیین هزینه تعمیرات مایکروفر و سولاردام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- هزینه جابجایی دستگاه دفتر نمایندگی یکی از عوامل موثر بر تعیین هزینه است که در نمایندگی با ما تعمیرات با ارائه خدمات تعمیر ماکروفر در محل و منزل این هزینه را به صورت کامل برای شما حذف کرده ایم. دقت کنید که هزینه جابجایی این دستگاه تا دفتر نمایندگی در سطح شهر تهران می تواند بسیار زیاد باشد.

2- نوع خرابی و قطعه خراب شده در دستگاه عامل دیگری است که می تواند نقش تعیین کننده ای در تعیین هزینه تعمیرات ماکروفر و سولاردام داشته باشد. در صورت امکان تعمیر قطعه خراب تعمیرکاران ما حتما برای این امر اقدام خواهد کرد و از این طریق هزینه های شما را کاهش خواهند داد.

3- قیمت قطعه اورجینال مورد استفاده برای جایگزینی در دستگاه خراب یکی دیگر از عواملی است که می تواند در این هزینه تاثیر داشته باشد. شما می توانید تمام قطعات اورجینال و اصلی برندهای مختلف مایکروفر و سولاردام را در نمایندگی با ما تعمیرات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار داشته باشید.

4- نرخ مصوب اتحادیه برای ارائه خدمات تعمیر مایکروفر و سولاردام و دستمزد تعمیر کار عامل دیگری است که این هزینه را تحت تاثیر قرار می دهد.

هزینه تعمیر ماکروفر و سولاردام باماتعمیرات متناسب با ایراد به وجود آمده مشخص میشود. طبیعی است که برطرف نمودن برخی ایرادات به زمان بیشتر و دقت بالاتری نیاز دارد و این نکته سبب تفاوت قیمت برای تعمیر قطعات ماکروفر و سولاردام میشود. البته شما در تماس با واحد پشتیبانی میتوانید حدود هزینه تعمیر ماکروفر و سولاردام را جویا شوید.

آموزش تعمیر مایکروفر و سولاردام از زبان تعمیرکار نمایندگی

 در این بخش سعی داریم که رایج ترین ایرادات مایکروفر و سولاردام را برای شما با معرفی دلایل بروز این ایرادات و همچنین روش های رفع آنها مرور کنیم. بسیاری از کاربران به مسائل فنی علاقه دارند و دوست دارند با دلیل بروز ایرادات مختلف در دستگاه خود را بدانند اما به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که بدون داشتن تجربه و تخصص لازم برای تعمیر مایکروفر و سولاردام در منزل اقدام کنید. زیرا همانطور که در بندهای قبلی توضیح دادیم چنین شرایطی ممکن است خطرات بسیار زیادی هم برای سلامتی شما و هم برای خود این دستگاه به دنبال داشته باشد. با این حال تمام موارد گفته شده در ادامه به صورت کاملا تخصصی از زبان تعمیر کار نمایندگی بیان شده و کاملاً قابل اجرا برای تعمیر این دستگاه خواهد بود.

چرا ماکروفر غذا را گرم نمی کند؟

یکی از ایراداتی که ممکن است دستگاه مایکروفر در طول عمر خود با آن روبرو باشد، گرم نشدن دستگاه بعد از روشن شدن آن است. دلایل و عوامل زیر را می توان برای این ایراد در نظر گرفت:

  • در وهله اول ممکن است شما مایکروفر خود را در جای مناسبی قرار نداده و فاصله آن با دیوار کم باشد. بنابراین در قدم اول باید فضای در نظر گرفته شده برای قرار گیری مایکروفر را مورد بررسی قرار دهید.
  • باز ماندن درب دستگاه و بسته نشدن کامل آن نیز مانعی برای گرم شدن این دستگاه می باشد. بنابراین بایستی کنترل کنید تا در دستگاه به صورت کامل بسته شده باشد و مانعی برای این امر وجود نداشته باشد. در برخی از مواقع خراب شدن میکرو سوئیچ های درب دستگاه باعث می شود تا این مشکل به وجود آید. بنابراین قدم دوم بررسی کامل درب دستگاه برای بسته بودن کامل آن است.
  • انتخاب برنامه اشتباه و عدم استفاده درست از این دستگاه نیز می ‌تواند عاملی برای گرم شدن مایکروفر و سولاردام باشد. برای این منظور بهتر است دفترچه راهنمای مایکروفر خود را به خوبی مطالعه کنید.
  • در داخل دستگاه مایکروفر یا سولاردام قطعات مختلفی وجود دارد که وظیفه گرم کردن این دستگاه را به عهده دارد. مگنترون، خازن ها، دیود ها و قطعات الکترونیکی این چنینی در صورت خراب شدن و سوختن مانع از گرم شدن این دستگاه خواهند شد.

 در مواقعی که ایراد وارد شده به دستگاه شما کاملاً فنی باشد به هیچ وجه توصیه به باز کردن دستگاه نداریم و در چنین مواقعی بهتر است از تعمیرکار ماکروفر و یا سولاردام کمک بگیرید. خرید در نمایندگی تعمیرات مایکروفر و سولاردام در باغ ما تعمیرات بهترین و باتجربه ترین تعمیرکاران برای این منظور دسترسی خواهید داشت.

 علت بروز جرقه در بدنه مایکروفر و سولاردام چیست؟

 یکی دیگر از ایراداتی که ممکن است در مایکروفر با آن روبرو شوید جرقه زدن دستگاه در حین کار میباشد. در صورتی که با چنین موردی روبرو شدید به نکات زیر دقت کنید:

  • ممکن است ایراد وارد شده به دلیل سوختگی و یا خراب شدن برد الکتریکی دستگاه شما باشد.
  • خراب شدن سیم ها در داخل دستگاه و اتصال آنها به بدنه نیز باعث بروز جرقه در این دستگاه می شود.
  • خراب شدن قطعات الکترونیکی مانند خازن و دیود نیز عامل دیگری برای جرقه زدن این دستگاه می باشد که در چنین صورتی بایستی برای تعویض آنها اقدام شود.

 در صورت مشاهده بروز جرقه در بدنه مایکروفر و سولاردام بهترین راه حل استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات این دستگاه است. زیرا تعمیر چنین ایرادی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد.

چرا مایکروفر یا سولاردام روشن نمی شود؟

 روشن نشدن مایکروفر و سولاردام یکی دیگر از ایراداتی است که معمولاً کاربران برای بررسی و ارزیابی آن با نمایندگی تعمیرات این دستگاه تماس میگیرند. در صورتیکه مایکروفر و سولاردام شما روشن می شود به نکات زیر برای رفع این ایراد دقت کنید:

  • ممکن است دلیل اصلی بروز این مشکل قطع شدن برق منزل باشد بنابراین در قدم اول باید برق منزل خود را چک کنید تا ایرادی از این بابت وجود نداشته باشد.
  • نرسیدن برق به دستگاه به هر دلیلی مانع از روشن شدن آن است. بنابراین شما باید تمام موانع موجود بر روی نرسیدن برق به دستگاه را چک کنید. ممکن است ایراد از پریز برق یا سیم دو شاخه برق خود دستگاه باشد.
  • خراب شدن برد فرمان نیز عامل دیگری برای جلوگیری از روشن شدن مایکروفر و سولاردام است.
  • همچنین خراب شدن برد الکتریکی دستگاه و دکمه های روی دستگاه نیز می ‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد. همچنین سوختن برخی از قطعات الکترونیکی داخل این دستگاه نیز می ‌تواند باعث بروز این مشکل در آن شده باشد.

 در مواقعی که روشن نشدن مایکروفر و سولاردام با بررسی‌ های ابتدایی شما برطرف شد، برای بررسی و ارزیابی ایرادات فنی تر بهتر است با نمایندگی تعمیرات این دستگاه تماس بگیرید. تعمیرکار حرفه‌ای مایکروفر و سولاردام با تجهیزات مدرن و به روز می تواند در کمترین زمان ممکن این ایراد را در دستگاه برطرف کند.

علت نچرخیدن سینی ماکروفر چیست؟

نچرخیدن سینی یکی دیگر از ایراداتی است که کاربران معمولاً در هنگام استفاده از مایکروفر با آن روبرو می ‌شوند. در ادامه عوامل موثر بر بروز این ایراد را با شما در میان می گذاریم.

  • در قدم اول باید چک کنید که سینی دستگاه دقیقا در جای خود قرار گرفته باشد. جابجا شدن سینی و یا خارج شدن آن از محل اصلی می تواند باعث بروز این مشکل باشد.
  • علاوه بر این وجود اضافات مواد غذایی در مسیر چرخش سینی نیز از دیگر عواملی است که مانع از چرخش مناسب می شود.
  • ممکن است موتور چرخش سینی دستگاه شما خراب شده و یا سوخته باشد.
  • بروز ایراد در سیم کشی این دستگاه نیز می ‌تواند عامل دیگری برای عدم چرخش سینی مایکروفر و سولاردام باشد.

 تعمیرکار مایکروفر و سولاردام با بررسی تمام موارد بالا خیلی سریع ایراد وارد شده را تشخیص داده و با در نظر گرفتن تمام نکات احتیاطی برای تعمیر این دستگاه اقدام خواهد کرد.

علت بروز سر و صدای بسیار زیاد در حین کار در مایکروفر چیست؟

سر و صدای بسیار زیاد و آزار دهنده یکی از ایراداتی است که در صورت بروز خیلی سریع بایستی برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا در صورت عدم دقت به این موضوع ممکن است سایر قطعات دستگاه شما نیز خیلی سریع با ایراد روبه‌رو شوند. از اصلی ترین عوامل موثر در بروز سرا صدا در این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خراب شدن فن دستگاه و یا موتور فن دستگاه می تواند باعث بروز این مشکل باشد.
  • خراب شدن مگنترون نیز یکی از عواملی است که باعث بروز سروصدا در مایکروفر میشود.
  • همچنین بروز ایراد در سینی دستگاه و مسیر چرخش آن نیز از جمله ایراداتی است که باعث بروز سروصدا در این دستگاه می شود.

 با مشاهده سر و صدای بسیار زیاد بهتر است از تعمیرکار مایکروفر و سولاردام کمک بگیرید. در موارد نادری هم شما میتوانید با بررسی مواردی مانند چرخش بد سینی این ایراد را برطرف کنید.

چرا ماکروفر کمی بعد از آغاز به کار خاموش میشود؟

برخی از کاربران نیز در تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر و سولاردام صحبت از خاموش شدن ناگهانی دستگاه بعد از چند لحظه کار آن می نمایند. خاموش شدن ناگهانی مایکروفر و سولاردام بعد از چند لحظه کارکرد آن می ‌تواند به دلایل زیر باشد:

  • برای این منظور در قدم اول باید درب دستگاه را چک کنید. اصلی ترین ایرادات که باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه می شود مربوط به درب آن است. در صورتی که زبانه های در خراب شده و یا میکروسوییچ های آن با ایراد روبرو شده باشد، این مشکل در دستگاه شما بروز خواهد کرد.
  • بروز ایراد در سیم کشی دستگاه عامل دیگری است که می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما شود.

 در صورتی که دستگاه شما در حین کار به صورت ناگهانی خاموش می شود، موارد بالا را مورد بررسی قرار دهید و در صورت عدم امکان تعمیر و عیب یابی سریعاً با تعمیر کار مایکروفر و سولاردام در تهران تماس بگیرید.

چرا فناوری گریل در مایکروفر کار نمی کند؟

 فناوری گریل یکی از جذاب ترین فناوری های به کار گرفته شده در مایکروفر و سولاردام است که طرفداران بسیار زیادی داشته و کارکرد بسیار جالبی را نیز در این دستگاه برای شما ایجاد می کند. در صورتی که برد الکتریکی و یا برد فرمان دستگاه شما با ایراد روبرو شده باشد احتمالاً شاهد کار نکردن این فناوری در دستگاه خود خواهید شد. تعمیر ماکروفر و سولاردام برای رفع ایرادات وارد شده به گریل این دستگاه کاملاً فنی و حرفه‌ای بوده و نیاز به تجربه بسیار بالایی دارد.

 دلیل کم نور شدن و یا خاموش شدن لامپ مایکروفر چیست؟

روشن نشدن لامپ و کم نور شدن آن یکی دیگر از ایراداتی است که ممکن است در مایکروفر و سولاردام شاهد آن باشید. روشن نشدن لامپ این دستگاه معمولاً نشان از سوختن لامپ دارد اما در موارد اندکی هم ممکن است سیم کشی دستگاه شما با ایراد روبرو شده و یا پوسیده باشد. در صورتی که لامپ دستگاه شما  کم نور شده باشد نیز ابتدا باید آن را چک کنید تا هیچگونه کثیفی و گرد و غبار بر روی آن وجود نداشته باشد و در غیر این صورت احتمالاً باید برای تعویض لامپ دستگاه خود اقدام کنید.

چرا دکمه های روی دستگاه ماکروفر کار نمی ‌کنند؟

همچنین ممکن است شما در حین کار با دستگاه متوجه شده شوید که برخی از دکمه ها و یا تمام دکمه های در نظر گرفته شده بر روی بدنه دستگاه شما کار نمی کنند. در چنین مواقعی در قدم اول باید خود دکمه ها را بررسی کنید که از جای خود خارج نشده و یا اتصال کوتاه نداشته باشند. البته خراب شدن برد فرمان الکتریکی و همچنین بروز ایراد در سیم کشی دکمه ها نیز می تواند عامل کار نکردن آنها باشد.

با ما تعمیرات نمایندگی مجاز تعمیرات مایکروفر و سولاردام در تهران

 نکات و موارد بسیار مهمی درباره خدمات تعمیرات ماکروفر و سولاردام در تهران را با شما در میان گذاشتیم. دقت داشته باشید که این خدمات یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین خدمات محسوب می ‌شود که هر نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی از سوی تعمیرکار دارد و هم تجهیزات لازم برای آن نیاز خواهد بود. در نمایندگی تعمیرات مایکروفر و سولاردام در مجموعه با ما تعمیرات شما می توانید تمام این موارد را همراه با مزیت هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم در اختیار داشته باشید.

 ارائه خدمات تعمیر ماکروفر و سولاردام در بالاترین سطح کیفیت و در کمترین زمان ممکن اولویت های اصلی ما برای شما است. همچنین تمام تلاش خود را برای بهینه سازی حداکثری هزینه این خدمات نیز برای شما انجام داده ایم.

تعمیر ماکروفر و سولاردام برندهای مطرح

ماکروفر و سولاردام توسط برندهای مختلفی تولید میشوند و در کشور نیز برندهای بسیاری برای خرید وجود دارند. مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن متخصصان تعمیر ماکروفر و سولاردام برندهای مختلف، به طور کامل آماده خدمت رسانی به شما است. تعمیر برندهای مختلفی مانند سامسونگ، ال جی، بوش، پاناسونیک و … توسط متخصصان باماتعمیرات به بهترین شکل انجام میگردد.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

نظرات مشتریان

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!