تعمیر ماشین لباسشویی

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید.

تعمیر برندهای ماشین لباسشویی در باماتعمیرات

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

آیا ماشین لباسشویی شما خراب شده و نیاز به تعمیر آن دارید؟ نگران هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران هستید؟ به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران می گردید؟ پاسخ این سؤالات و همه سوالاتی که ممکن است درباره تعمیر این دستگاه در ذهن داشته باشید، در ادامه پیش روی شما است.

ماشین لباسشویی یکی از نیازمندی های اصلی زندگی امروز است. این دستگاه اما با توجه به شرایط استفاده و عوامل مختلف ممکن است در طول عمر خود با ایرادات مختلفی روبرو شود. در چنین مواقعی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی می تواند راه حل منطقی به نظر برسد. البته لازم نیست همان ابتدای کار موبایل خود را برداشته و با نزدیک ترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران تماس بگیرید. در برخی موارد شما با آموختن آموزش های ابتدایی و بدون نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی، میتوانید ایرادات را برطرف نمایید.

شما در مجموعه باماتعمیرات در کنار برخورداری از تعمیرکاران زبده و حرفه ای، از آموزش های بسیار مفید و کاربردی بهره مند خواهید شد تا بتوانید ایراد سطحی دستگاهتان را بدون نیاز به تعمیرکار مرتفع سازید. همچنین در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی شما جدی است، شما میتوانید با خیال راحت از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل باماتعمیرات بهره مند گردید.

چالش های تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

چالش های تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کدام ها هستند؟ اگر یک بار با ایراداتی در لباسشویی منزل خود روبرو شده باشید، احتمالاً با برخی از این دغدغه ها آشنا هستید. دغدغه هایی مانند:

  • بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران کجاست؟
  • نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران کجاست؟
  • هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران چقدر است؟
  • چگونه لباسشویی خود را برای تعمیر به دفتر نمایندگی ببرم؟
  • آیا امکان تعمیر ماشین لباسشویی در خانه وجود ندارد؟
  • تعمیر و رفع ایرادات لباسشویی بدون نیاز به خدمات تعمیرکار

و هزاران دغدغه دیگری که ممکن است در چنین مواقعی ذهن کاربران را به خود درگیر کند. جالب است بدانید که بسیاری از ایرادات رایج لباسشویی ها تنها با چند ترفند ساده قابل رفع هستند و اطلاع از یک نکته معمولی می تواند حتی نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران را نیز برطرف سازد. اما واقعیت این است که خیلی از ما بیشتر از اینکه به دنبال کسب چنین اطلاعات کاربردی و مهمی باشیم، پول خرج کردن برای تعمیرات را در اولویت قرار می دهیم. اگر شما نیز از این دست از کاربران هستید، با شماره تماس های مجموعه باماتعمیرات تماس بگیرید تا در کمتر از چند ساعت بهترین و زبده ترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران در خدمت شما باشد. در غیر این صورت شما را در ادامه به حل دغدغه ها و چالش های ذهنی مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی در تهران دعوت می کنیم.

اهمیت تعمیرات ماشین لباسشویی

در بسیاری از مواقع ماشین لباسشویی حتی با وجود داشتن برخی ایرادات جزئی کارایی خود را حفظ می کند. حتی ایراداتی هستند که به مرور زمان خود را نشان داده و کاربر خیلی دیر توجه آنها می شود. یا گاهی اوقات این سؤال در ذهن مخاطب پیش می آید که چرا تعمیر ماشین لباسشویی را به یک روز دیگر و یا هفته دیگری موکول نکنیم. از این گذشته چرا باید از خدمات بهترین تعمیرکار و بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران استفاده کنیم. بالاخره هر کس در این رده شغلی تجربه ای داشته و توانایی تعمیر لباسشویی را خواهد داشت.

دانستن یک واقعیت مهم درباره ماشین لباسشویی می تواند پاسخ مناسبی برای همه این سؤالات باشد. تمام قطعات و اجزای لباسشویی مانند یک سیستم یکپارچه در کنار هم عمل می نمایند و عملکرد مجموعه آنها است که کیفیت یک دستگاه را نشان می دهد. وقتی یک قطعه معیوب شده و کارکرد اصلی خود را نداشته باشد، دیر یا زود روی سایر قطعات نیز تأثیر خواهد داشت و ممکن است باعث خرابی آنها شود.

  • تمیز نکردن یک لایه گرد و غبار در بخش موتوری می تواند منجر به سوختن موتور لباسشویی شود.
  • تراز نبودن لباسشویی ممکن است به مخزن دستگاه فشار آورده و باعث خرابی شافت های متصل به آن شود.

به زبان خیلی ساده عدم تعمیر به موقع یک ایراد جزئی و کوچک در لباسشویی می تواند آسیب بسیار سنگین و جدی به آن وارد کرده و جدای از بحث هزینه تعمیرات، دردسرهای شما را نیز چند برابر بیشتر نماید. همین موضوع دقیقاً در زمانی که تعمیرکار وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد نیز قابل تصور است. از این رو هم تعمیرات با کیفیت و هم تعمیر به موقع لباسشویی اهمیت بسیار زیادی برای حفظ کیفیت و طول عمر این دستگاه خواهد داشت.

تعمیر ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی خراب می شود؟

تا این قسمت سعی کردیم تا ذهن شما را وارد فضای حاکم بر ماشین لباسشویی نموده و اهمیت تعمیرات را در حفظ طول عمر این دستگاه به شما نشان دهیم. اما چرا ماشین لباسشویی خراب می شود؟ پاسخ های متعددی را می توان برای این سؤال ارائه داد. حتی بهترین برندهای ماشین لباسشویی اعم از سامسونگ، ال جی، بوش، کنوود، آاگ، دوو، وستل، یوتکس و … نیز در طول عمر خود با ایراداتی روبرو هستند. این ایرادات می توانند ناشی از موارد مختلفی به شرح زیر باشند:

  • استفاده نادرست را می توان اصلی ترین دلیل خرابی ماشین لباسشویی معرفی کرد. نداشتن اطلاعات و آگاهی های لازم برای استفاده از این دستگاه عاملی شده تا کاربران خیلی زود به زود با خرابی هایی در لباسشویی خود روبرو شوند.
  • عدم دقت به نکات ایمنی مربوط به استفاده از لباسشویی مانند تراز نبودن آن، اضافه کردن حجم لباس بسیار زیاد، انتخاب برنامه شستشوی نامناسب و مواردی از این دست را نیز می توان از دلایل خرابی این دستگاه دانست.
  • هم چنین در بسیاری از مواقع نیز افزایش زیاد طول عمر لباسشویی نیز می تواند عاملی برای خرابی قطعات آن باشد.

دقت کنید که خراب شدن لباسشویی امری اجتناب ناپذیر است و در بهترین شرایط نیز ممکن است ایراداتی در هر دستگاهی با هر کیفیتی به وجود بیاید. اما انتخاب خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می تواند تضمین کننده طول عمر لباسشویی شما باشد.

گام به گام با تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

اگر از بند قبلی یک قدم دیگر جلوتر برویم و پیش روی شما یک ماشین لباسشویی خراب بگذاریم، حالا تکلیف چیست؟ چاره کار تعمیرات لباسشویی است اما چگونه؟ تعمیرات ماشین لباسشویی را باید با دقت و طی مراحل مشخصی انجام داد. قبل از هر چیزی باید یادآور شویم که باز کردن ماشین لباسشویی بدون داشتن تجربه و تخصص لازم برای تعمیرات آن، می تواند هم برای سلامتی خود افراد و هم برای لباسشویی شما خطرناک باشد. از این رو توصیه می کنیم که حتماً از این امر خودداری کنید. برای چنین کاری ابتدا باید اطلاعات لازم را داشته باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران را می توانید در سه گام زیر انجام دهید:

  • قدم اول شناخت ایرادات رایج ماشین لباسشویی
  • قدم دوم عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در خانه
  • و در نهایت قدم سوم تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر تعمیر ماشین لباسشویی در محل

شناخت ایرادات رایج ماشین لباسشویی

اولین قدم از تعمیر ماشین لباسشویی در تهران شناخت ایرادات رایج است که ممکن است در این دستگاه بروز کند. ماشین لباسشویی در هنگام خرابی نشانه هایی از خود نشان می دهد. این نشانه ها می توانند شما را به سمت ایرادات به وجود آمده در آن هدایت نمایند. با شناخت ایراد به وجود آمده نیز می توان قطعه معیوب را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود. از این رو شناخت ایرادات رایج ماشین لباسشویی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران خواهد داشت. حتی تعمیرکاران نیز برای افزایش تجربه و تخصص خود باید این ایرادات را بشناسند.

  • عدم شستشوی مناسب و با کیفیت لباس ها از جمله ایرادات رایج در ماشین لباسشویی است.
  • ممکن است لباس ها بعد از پایان شستشو هنوز کف داشته باشند.
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی از جمله این موارد است.
  • برق داشتن بدنه لباسشویی به صورت مکرر توسط کاربران گزارش شده است.
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی را نیز می توان به این لیست اضافه نمود.
  • سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی نیز بعد از گذشت مدتی از عمر آن تبدیل به یک ایراد رایج می شود.
  • ممکن است درب ماشین لباسشویی شما قفل شده و باز نشود.
  • کار نکردن خشک کن لباسشویی
  • خراب شدن تایمر ماشین لباسشویی
  • عدم ورود مواد شوینده به داخل مخزن ماشین لباسشویی در حین شستشو
  • خارج شدن بوی بد از ماشین لباسشویی
  • نشت آب در ماشین لباسشویی
  • باقی ماندن آب بعد از پایان مراحل شستشو در ماشین لباسشویی
  • عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی
  • عدم ورود آب گرم و سرد به داخل دستگاه

از جمله ایراداتی هستند که کاربران در تماس باماتعمیرات بارها و بارها به آنها اشاره دارند.

تعمیر ماشین لباسشویی

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در منزل

حالا که با ایرادات رایج ماشین لباسشویی آشنا شده و اولین قدم از تعمیر ماشین لباسشویی در تهران را پشت سر گذاشته اید، در قدم دوم نوبت به اقدام برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در خانه می شود. در این مرحله نیاز است تا با دلایل بروز هر یک از ایرادات و قطعه مربوط به آن آشنا شوید و در صورت ممکن برای رفع آن اقدام کنید. واقعیت این است که بسیاری از ایرادات سخت افزاری در ماشین لباسشویی را نمی توان بدون تخصص، تجربه و البته ابزار لازم تعمیر کرد. اما برخی از ایرادات هم هستند که به سادگی قابل رفع خواهند بود. در ادامه این بخش روش های عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در خانه را با شما در میان خواهیم گذاشت. اما پر واضح است که انجام همه آنها برای شما مقدور نخواهد بود.

تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

با پشت سر گذاشتن دو مرحله قبلی در تعمیر ماشین لباسشویی در تهران حالا نوبت به این رسیده که برای رفع ایراد به وجود آمده با تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده تماس بگیرید. خوبی پشت سر گذاشتن این مراحل در این است که اولاً شما می توانید در صورت امکان و ساده بودن ایراد، بدون هیچ هزینه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی در خانه اقدام کنید. از این گذشته در صورت نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران نیز به سادگی و درستی می توانید ایراد به وجود آمده و دلیل آن را شرح داده و روند تعمیرات را برای تعمیرکار ساده تر نمایید.

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی در خانه

چرا آموزش تعمیر ماشین لباسشویی در خانه اهمیت دارد؟ این آموزش ها از چندین جنبه حائز اهمیت است. با استفاده از این آموزش ها:

  • در درجه اول می توانید در صورت ساده بودن ایراد به وجود آمده و روش تعمیر آن، بدون نیاز به تعمیرکار و پرداخت هزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی در خانه خود اقدام کنید.
  • هم چنین با این آموزش ها می توانید با قطعات ماشین لباسشویی و کارکرد آنها نیز آشنا شده و نحوه عملکرد صحیح آنها را بدانید.
  • این آموزش ها باعث می شود تا با نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی نیز آشنا شده و کمتر آن را در خطر خرابی قرار دهید.
  • در نهایت خیلی راحت نیز می توانید با تشخیص ایراد به وجود آمده، از تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران کمک بگیرید.

در ادامه سعی کرده ایم تا ایرادات مختلف ماشین لباسشویی را به همراه روش های رفع آنها از زبان یکی از بهترین تعمیرکاران لباسشویی در تهران برای شما بازگو کنیم. تمام نکات آموزشی معرفی شده در ادامه، کاملاً کاربردی بوده و خود تعمیرکار در تعمیر ماشین لباسشویی در تهران نیز از همین نکات و روش ها استفاده می نماید. دقت کنید که نکات آموزشی ارائه شده را می توان برای همه برندهای لباسشویی نیز استفاده نمود. از این رو خیلی تفاوتی ندارد که از ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش، کنوود، دوو، یوتکس، وستل یا هر برند دیگری استفاده می کنید. این نکات به صورت عمومی برای همه این برند ها قابل اجرا است.

علت سروصدای غیر طبیعی در ماشین لباسشویی

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از ایراداتی که در ماشین لباسشویی بروز می نماید، سر و صدای بسیار زیاد آن در حین کار است. اما علت صدای زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

  • شنیدن صدای زوزه نشان از وجود یک جسم خارجی در پمپ تخلیه است.
  • صدای بلند و گوش خراش ممکن است به دلیل فرسودگی و خرابی بلبرینگ ها باشد.
  • شنیدن صدایی شبیه به جیغ نشان از خرابی موتور دستگاه دارد.
  • ممکن است تسمه پاره شده و یا آسیب دیده باشند.
  • خرابی پمپ نیز دلایلی بر این ایراد است.
  • خراب شدن کمک فنرها نیز می تواند علت سر و صدای زیاد در ماشین لباسشویی باشد.

روش های تعمیر سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی:

  • دقت کنید که یک سر و صدای معقول در ماشین لباسشویی در هنگام کار طبیعی است و نیاز به تعمیر ندارد.
  • در صورتی که ایراد از بخش های فنی دستگاه شما است، مسلماً نیاز به تجربه و تخصص خواهید داشت. در چنین مواقعی توصیه ما استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران توسط تعمیرکار حرفه ای و مجاز است.

چرا ماشین لباسشویی روشن نمیشود؟

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی نیز یکی از مشکلات شایع در این دستگاه است. اما چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟

  • ممکن است برق به دستگاه نرسد.
  • سوختن موتور و نیم سوز شدن آن نیز می تواند دلیل این مشکل باشد.
  • خراب شدن و یا سوختن تایمر نیز می تواند عامل این مشکل باشد.
  • خرابی میکروسوئیچ های درب نیز عاملی بر این ایراد است.
  • پاره شدن و بروز ایراد در سیم کشی داخلی و اتصالات نیز دلیلی بر روشن نشدن لباسشویی است.
  • همچنین خرابی هیدرواستات نیز می تواند دلیل بروز این مشکل بزرگ باشد.

روش های تعمیر روشن نشدن ماشین لباسشویی:

اگر با این ایراد در لباسشویی خود روبرو شدید، مراحل زیر را به صورت گام به گام طی کنید. زیرا ممکن است با همین ترفندهای ساده لباسشویی خود را تعمیر نمایید:

  • در قدم اول چک کنید که منزل شما برق داشته باشد.
  • هم چنین فیوز برق خانه و محل اتصال لباسشویی به برق را نیز باید بررسی کنید که متصل باشد.
  • ممکن است ایراد از پریز متصل به لباسشویی باشد. آن را از برق جدا کرده و با یک دستگاه برقی دیگر پریز را کنترل کنید.
  • بروز ایراد در سیم اتصال برق ماشین لباسشویی را نیز باید چک کنید.
  • خرابی دکمه روشن و خاموش نیز مانع از رسیدن برق به لباسشویی می شود که باید ارزیابی شود.
  • اگر مشکل با بررسی این موارد رفع نشد، احتمالاً سایر دلایل باعث بروز آن شده اند. در چنین مواقعی استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می تواند بهترین تصمیم باشد. زیرا باز کردن دستگاه بدون داشتن تجربه در چنین شرایطی خطرناک است.

علت صدای لگن ماشین لباسشویی چیست؟

همچنین یکی از دلالی تماس برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران صدای زیاد لگن دستگاه است. علت صدای زیاد لگن ماشین لباسشویی را می توانید در موارد زیر پیدا کنید:

  • در بسیاری از مواقع این ایراد ممکن است به دلیل وجود اجسام فلزی در لباس ها باشد. یک زیپ فلزی یا یک سکه سر و صدای سرسام آوری در داخل دیگ ایجاد می نمایند.
  • نامیزان بودن دیگ و تراز نبودن آن نیز دلیل ایجاد سر و صدا در داخل آن است.
  • هم چنین خراب شدن بلبرینگ های متصل به آن نیز می تواند از دلایل اصلی بروز سر و صدا در دیگ ماشین لباسشویی باشد.

چرا ماشین لباسشویی آبگیری نمیکند؟

چرا لباسشویی آب گیری نمی کند؟

اولین مرحله در شستشوی لباس ها در لباسشویی آبگیری دستگاه است. اما گاها لباسشویی این مرحله را انجام نمی دهد. علت آب گیری نکردن ماشین لباسشویی را می تواند در موارد زیر پیدا کنید:

  • ممکن است درب ماشین لباسشویی باز باشد.
  • خرابی میکروسوئیچ های درب نیز عاملی برای آبگیری نکردن لباسشویی است.
  • خرابی و بروز ایراد در هیدرواستات نیز می تواند دلیل بر آب گیری نکردن لباسشویی باشد.
  • هم چنین باید خرابی و بروز ایراد در برد الکتریکی دستگاه نیز چک شود.
  • خراب شدن پمپ لباسشویی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • خراب شدن شیر ورودی آب را نیز باید چک کنید.
  • همچنین قطع شدن کلید اتصال تایمر لباسشویی نیز باید بررسی شود.

روش های تعمیر آب گیری نکردن ماشین لباسشویی:

  • دقت کنید که تا زمانی که درب لباسشویی کاملاً بسته نشده و قفل نباشد، دستگاه آبگیری نخواهد کرد. از این رو در قدم اول باید به دنبال عامل بسته نشدن درب لباسشویی باشید و آن را برطرف کنید.
  • در قدم بعدی باید سراغ شیرهای ورودی بروید. ابتدا شیرهای اصلی منزل را چک کنید و سپس مسیر آنها را تا زمان ورود به داخل لباسشویی کنترل نمایید.
  • بروز ایراداتی مانند شکستگی در شیلنگ لباسشویی و یا اتصال نامناسب آنها به دستگاه نیز باید مورد بررسی قرار گیرند.
  • در صورتی که ایراد از سایر قطعات اصلی بود، باید سراغ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران از سوی نمایندگی مجاز و معتبر بروید.

چرا آب وارد مخزن لباسشویی خاموش می شود؟

  • در خیلی از مواقع ممکن است مشاهده کنید که با باز مردن شیر پشت دستگاه و بدون روشن کردن، آب وارد لباسشویی شود. وارد شدن آب به مخزن لباسشویی خاموش یک ایراد در این دستگاه است. تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران در چنین مواقعی به دنبال موارد زیر می گردد:
  • این مشکل معمولاً از بروز ایراد در شیر برقی لباسشویی است.
  • در صورت عدم امکان تعمیر شیر برقی چاره ای جز تعویض آن نیز نخواهید داشت.

علت بد چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟

بد چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی را نیز می توان یک ایراد مهم در این دستگاه برشمرد. اگر با این مشکل روبرو شدید، از میان موارد زیر به دنبال علت باشید:

  • بروز مشکل در تسمه محرک لباسشویی عاملی بر این مشکل است.
  • نامتوازن بودن لباس های داخل لگن را نیز می توان عامل این مشکل دانست.
  • ممکن است تراز لباسشویی به هم ریخته باشد.
  • بروز مشکل در کمک فنرها نیز باید بررسی شود.

روش های تعمیر بد چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی:

در صورتی که لگن لباسشویی اصلاً نچرخید، ممکن است ایراد از میکروسوئیچ درب ها و سیستم قفل و یا حتی موتور باشد. اما در صورت بد چرخیدن ابتدا سعی کنید به دنبال رفع ایرادات جزئی را برطرف کنید. برای ایرادات فنی تر نیز می توانید از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران کمک بگیرید.

علت بوی بد ماشین لباسشویی چیست؟

چرا ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد؟

به مشام رسیدن بوی بد در ماشین لباسشویی نیز می تواند نشانه ای مهم در این دستگاه برای شما باشد. در چنینی مواقعی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • وجود رسوبات در جاپودری می تواند عامل بوی بد دستگاه شما باشد.
  • هم چنین وجود رسوبات و پسماند لباس ها در تیوب دور درب نیز می تواند دلیل بوی بد ماشین لباسشویی شما باشد.

علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی چیست؟

جالب است بدانید که خاموش نشدن ماشین لباسشویی نیز از ایرادات رایج این دستگاه است. اگر با این مشکل روبرو شدید، در میان موارد زیر به دنبال علت باشید:

  • ایرادات مربوط به شیر برقی لباسشویی را چک کنید.
  • هم چنین پمپ تخلیه لباسشویی را نیز باید مورد بررسی قرار دهید.
  • خراب شدن موتور نیز عاملی بر این ایراد است.
  • خراب بودن تایمر و برد الکتریکی اصلی لباسشویی نیز می تواند مانعی برای خاموش شدن آن باشد.

چرا ماشین لباسشویی روشن میشه ولی کار نمیکنه؟

“ماشین لباسشویی روشن میشه ولی کار نمیکنه” این جمله را تعمیرکاران ما بارها و بارها از زبان کاربران شنیده اند. در چنین مواقعی تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران به دنبال علت های زیر می گردد:

  • ممکن است تایمر لباسشویی خراب شده باشد.
  • خرابی موتور تایمر و یا چرخ دنده ها نیز می تواند عامل این مشکل اساسی باشد.

چرا بدنه لباسشویی برق دارد؟

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی نیز یک ایراد مهم در این دستگاه است که عدم دقت به آن می تواند ایرادات بیشتری را در دستگاه شما به وجود آورد. در صورت مشاهده برق داشتن بدنه لباسشویی به دنبال دلایل زیر باشید:

  • این ایراد ممکن است از قطع شدن و پاره شدن یکی از سیم های داخلی لباسشویی شما باشد.
  • خرابی یکی از قطعات الکتریکی متصل به بدنه لباسشویی نیز می تواند عامل برق دار شدن بدنه آن باشد.
  • مشکلات مربوط به موتور و نیم سوز بودن آن نیز نمی توانند دلیلی بر این عیب باشند.
  • تعمیر ماشین لباسشویی در این وضعیت کمی چالش برانگیز بوده و نیاز به ابزار مخصوص و در کنار آن تجربه بالا دارد.

علت باقی ماندن پودر لباسشویی روی لباس ها چیست؟

چرا بعد از پایان شستشو همچنان پودر لباسشویی روی لباس ها باقی می ماند؟ اگر با این ایراد در دستگاه خود روبرو بودید، به نکات آموزشی زیر برای تعمیر ماشین لباسشویی در خانه دقت کنید:

  • ممکن است جاپودری خیلی کثیف شده باشد. پس ابتدا آن را چک کنید و در صورت وجود رسوبات و کثیفی آن را تمیز نمایید.
  • کیفیت نامناسب پودر انتخاب شده برای شستشو را نیز باید چک کنید. گاهی اوقات مشکل به همین سادگی برطرف می شود.
  • خرابی فیلتر شیر الکتریکی نیز می تواند عامل این مشکل باشد. البته برای رفع این مورد نیاز به کمک گرفتن از تعمیرکار ماشین لباسشویی خواهید داشت.

چرا ماشین لباسشویی فقط آبگیری کرده و دائماً این مرحله را تکرار می کند؟

آبگیری مکرر ماشین لباسشویی و نرفتن آن به مرحله بعد شستشو را نیز می توانید در موارد زیر جویا باشید:

  • در چنین مواقعی در قدم اول باید مشکل شیر ورودی را چک کنید.
  • خرابی تایمر لباسشویی نیز می تواند عاملی بر این مشکل باشد.
  • خرابی سوئیچ فشار و کم بودن فشار آب در شیلنگ لباسشویی را نیز باید کنترل کنید.

تعمیر نشت آب ماشین لباسشویی

علت بروز نشت آب از ماشین لباسشویی چیست؟

اگر در زیر ماشین لباسشویی آب مشاهده کردید، نشان از نشتی آب از آن است. در چنین مواقعی تعمیرکاران برای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران به دنبال علت های زیر می روند:

  • ممکن است ایراد از لاستیک دور درب لباسشویی باشد. پاره شدن آن باعث نشت آب به خارج می شود.
  • خرابی پمپ تخلیه را نیز باید بررسی کنید.
  • شکستگی و وجود ترک در قاب جاپودری نیز می تواند باعث نشتی آب در لباسشویی شود.
  • همچنین این اتفاق را می توان برای واتر پمپ لباسشویی نیز متصور بود.

روش های تعمیر نشتی آب در ماشین لباسشویی:

  • در چنین مواقعی بهتر است در قدم اول امکان نشتی آب از اطراف درب لباسشویی را چک کنید.
  • هم چنین در اطراف لباسشویی نیز بگردید و محل نشتی را در محل هایی مانند شیر ورودی یا شیلنگ ها چک کنید.
  • پیدا کردن دلیل نشتی اهمیت بسیار زیادی در تعمیر این مشکل د رفع آن دارد.
  • در نهایت اگر مشکل برطرف نشد، لازم است تا یک بار پنل روی لباسشویی را خارج کرده و دستگاه را در همین حالت روشن کنید. در این حالت می توان محل نشتی را پیدا کرده و آن را تعمیر کرد. البته اگر تخصص و تجربه لازم را در این باره نداشتید، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران تماس بگیرید.

چرا آب در ماشین لباسشویی گرم نمی شود؟

ماشین لباسشویی المنت هایی در خود دارد که وظیفه آنها گرم کردن آب است. اگر آب داخل ماشین لباسشویی گرم نشد، این مشکل را در دلایل زیر جستجو کنید:

  • ممکن است ایراد از هیتر لباسشویی باشد.
  • نرسیدن برق به هیتر نیز عاملی برای این مشکل است.
  • خرابی تایمر را نیز می توان عاملی برای این ایراد دانست.
  • حتی خرابی برد الکتریکی اصلی نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.
  • جرم گرفتن سطح المنت نیز ممکن است این ایراد را تا حدی به وجود آورد.
  • خرابی هیتر استات نیز می تواند دلیل گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی باشد.

روش های تعمیر گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی:

  • برای رفع این ایراد قبل از اقدام برای تعمیر هیتر و یا تعویض آن ابتدا باید موانع رسیدن برق به آن را چک کنید.
  • رفع این مشکل نیاز به مهارت و تجربه در تعمیر ماشین لباسشویی دارد.

چرا آب از ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود؟

عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی را باید خیلی سریع عیب یابی و تعمیر نمود. در غیر این صورت ممکن است دستگاه با ایرادات دیگری نیز روبرو شود. در این مواقع ابتدا به دنبال دلایل زیر برای ایراد به وجود آمده باشید:

  • در چنین مواقعی باید ایراد را در پمپ تخلیه جستجو کنید.

روش های تعمیر عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی:

  • ممکن است ایراد تنها یک مسدودی ساده باشد. لباس های کوچک یا موارد اضافی می توانند باعث این مشکل شده باشند. در این شرایط با رفع مسدودی مشکل حل خواهد شد.
  • اما در صورتی ک ایراد از خود پمپ تخلیه باشد، شرایط کمی پیچیده شده و نیاز است تا تعمیرکار حرفه ای دستگاه را بازدید نماید.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

علت حرکت کردن ماشین لباسشویی در هنگام شستشو چیست؟

وجود لرزش زیاد و تکان خوردن دستگاه را نیز می توان از ایرادات رایج بسیاری از برندهای ماشین لباسشویی دانست. از تعمیرکاران حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی در تهران دلایل این مشکل را جویا شدیم که شرح این دلایل به قرار زیر است:

  • ممکن است دستگاه شما به خوبی تراز نشده باشد. یک بار دیگر مراحل تراز کردن دستگاه را با استفاده از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی انجام دهید.
  • ممکن است بار ماشین لباسشویی شما زیاد باشد.
  • نا متعادل بودن بار و نامتوازن بودن لباس ها داخل دیگ نیز عاملی برای این ایراد است.
  • هم چنین خرابی کمک فنرها و بلبرینگ های دیگ نیز می توان عاملی برای این مشکل باشد که در چنین مواقعی باید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران استفاده کنید.

چرا خشک کن ماشین لباسشویی عمل نمی کند؟

عمل نکردن خشک کن ماشین لباسشویی نیز دردسرهای خاص خود را در این دستگاه دارد. به جای اینکه در چنین مواقعی به دنبال فراموش کردن این مشکل و عدم استفاده از خشک کن بروید، دلایل زیر را در آن جستجو کنید:

  • عدم چرخش تند و مناسب دیگر می تواند دلیل این ایراد باشد.
  • هم چنین خرابی المنت ها نیز باید ارزیابی شود.
  • وجود مشکل در تسمه و موتور نیز می توانند باعث بروز این مشکل شده باشند.
  • پر کردن بیش از حد ظرفیت نیز عاملی برای بروز این چالش است.
  • بهتر است در چنین مواقعی با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران تماس گرفته و شرایط را برای تعمیرکار توضیح دهید. زیرا مشکلات فنی این چنینی معمولاً به سختی تعمیر می شوند.

چرا ماشین لباسشویی در حین کار خاموش می شود؟

خاموش شدن ماشین لباسشویی در حین کار نیز می تواند به دلایل زیر باشد:

  • خراب بودن میکروسوئیچ درب ها
  • نوسانات برق شهری
  • بروز ایراد اساسی در موتور لباسشویی
  • خرابی سیستم قفل درب لباسشویی
  • بروز ایراد در تایمر ماشین لباسشویی

برای تعمیر و رفع این مشکل نیز باید سراغ نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران رفته و از تعمیرکار حرفه ای ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

کدهای خطا در انواع ماشین لباسشویی و تعمیر آنها

یکی از ابزارها و روش هایی که تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران از آن برای عیب یابی این دستگاه استفاده می نماید، کدهای خطایی است که در زمان بروز ایراد روی نمایشگر آن نقش می بندند. هر برندی کدهای خطای مخصوص به خود را در دستگاه های تولیدی خود تعریف کرده که شما می توانید این کدها را در دفترچه راهنمای لباسشویی خود مشاهده کنید. برای مثال از رایج ترین کد های خطای ماشین لباسشویی برندهای مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کد خطای 5E که گاهی SE هم خوانده می شود، در ماشین لباسشویی سامسونگ نشان از بروز ایراد در پمپ تخلیه آن است. برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در چنین شرایطی باید نکات مربوط به تعمیر پمپ تخلیه را اجرا کنید.
  • کد خطای AE در ماشین لباسشویی ال جی نشان از بروز نشتی در دستگاه شما دارد. در چنین حالتی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باید سراغ نکات مربوط به رفع نشتی لباسشویی بروید.
  • اگر با کد خطای E16 در لباسشویی بوش روبرو شدید، نیازی به تعمیر ماشین لباسشویی بوش نداشته و تنها باید باز بودن درب آن را چک کنید.
  • کد خطای LE در لباسشویی دوو نشان از بسته نشدن درب آن دارد. در چنین شرایطی برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو باید موانع مربوط به عدم بسته شدن درب دستگاه را چک کنید.
  • بروز خطای E03 در لباسشویی کنوود نشان از بروز مشکل در پمپ تخلیه و عدم تخلیه مناسب در آن است. در چنین شرایطی برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود باید سراغ بررسی پمپ تخلیه و مسدود نبودن لوله های آن بروید.
  • کد خطای E05 در لباسشویی وستل نشان از خرابی المنت یا گرم کن آن دارد. برای تعمیر ماشین لباسشویی وستل در این حالت بهتر است از تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

سرویس منظم ماشین لباسشویی

چگونه مانع از خرابی لباسشویی شویم؟

کاربران آگاه امروزی بایستی با شناخت راه های درست استفاده از ماشین لباسشویی به دنبال جلوگیری از بروز ایراد رد آن باشند. برای این کار نیاز است تا در درجه اول اطلاعات لازم و کافی در این باره را پیدا کنید. روش های استاندارد استفاده از لباسشویی و سرویس دوره ای آن می تواند راه حلی برای جلوگیری از بروز ایرادات رایج این دستگاه باشند. هم چنین این نکات باعث افزایش طول عمر لباسشویی شما نیز خواهند شد. برای بی نیازی شما از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران نکات مربوط به نگهداری بهینه از لباسشویی را نیز برای شما آماد کرده ایم.

روش های استاندارد و نکات استفاده از ماشین لباسشویی

برای این که لباسشویی شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است تا:

  • حتماً به ظرفیت آن دقت کرده و بیش از اندازه داخل آن لباس قار ندهید.
  • از تراز بودن لباسشویی قبل از استفاده از آن مطمئن شوید.
  • با برنامه های شستشو موجود در لباسشویی خود و کاربرد آنها آشنا شوید.
  • لباسشویی را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • هر چند وقت یک بار به صورت کامل لباسشویی خود را سرویس کنید.
  • از لباسشویی به صورت مداوم و طولانی استفاده نکنید.
  • از روشن کردن لباسشویی در ساعات اوج مصرف برق و در زمان هایی که احتمال ضعیف شدن برق وجود دارد، خودداری کنید.

اهمیت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی

بیشتر ایراداتی که در این دستگاه رخ می دهند، به دلیل عدم دقت به پاکیزه نگه داشتن آن است. لباسشویی به دلیل برخورد با لباس های کثیف در معرض آلودگی های و مختلفی قرار دارد. این آلودگی ها در طول زمان روی عملکرد قطعات آن تأثیر منفی گذاشته و باعث از بین رفتن کیفیت لباسشویی شما می شوند. بنابراین:

  • اگر لباسشویی شما دارای فناوری Self-Clean است، بهتر است به صورت دوره ای و بعد از چند بار شستشو از آن برای تمیز کردن داخل لباسشویی استفاده کنید.
  • می توانید از مواد جرم گیر برای تمیز کردن داخل لباسشویی که این فناوری را ندارند، استفاده نمایید.
  • تمیز کردن بدنه و جاپودری با مواد طبیعی مانند سرکه و آب لیمو نیز می تواند باعث از بین رفتن رسوبات شده و حتی بوی بد لباسشویی شما را نیز از بین ببرند.
  • هر چند ماه یک بار لاستیک دور درب لباسشویی را نیز بررسی کرده و با آب لیمو و جوش شیرین آن را تمیز کنید.

نکاتی مهم برای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

اگر به دنبال بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران هستید، لازم است تا شما را با خدماتی آشنا کنیم که باید در زمان این انتخاب به آنها دقت کافی داشته باشید.

  • تعمیر ماشین لباسشویی در خانه یکی از خدماتی است که در حال حاضر کاملاً رایج شده و این حق طبیعی شما است که به آن دسترسی داشته باشید.
  • هزینه تعمیرات باید از قبل کاملاً مشخص و شفاف باشد. هم چنین به دنبال بهینه کردن آن نیز باشید.
  • گارانتی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی نیز حق طبیعی شما برای دریافت این خدمات است.
  • تعمیر در سریعترین زمان ممکن

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات مجاز و تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی در تهران می تواند شما را به این اهداف برساند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران چقدر است؟

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می تواند تحت تأثیر عوامل زیر متغیر باشد:

  • قطعه ای که خراب شده اصلی ترین نقش را در این هزینه دارد.
  • اگر امکان تعمیر قطعه خراب وجود نداشته باشد و مجبور به تعویض آن شوید، ممکن است هزینه تعمیرات لباسشویی شما افزایش یابد.
  • نرخ مصوب اتحادیه برای تعمیرات لباسشویی را نیز باید عاملی در تعیین این هزینه دانست.
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی می تواند هزینه تعویض قطعات لباسشویی شما را تحت تأثیر قرار دهد.
  • دستمزد تعمیرکار به آن آخرین عامل می تواند باعث تغییر در هزینه تعمیر دستگاه شما باشد.

البته راه هایی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید این هزینه را برای خود بهینه تر کنید. برای مثال با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل نیازی به پرداخت هزینه جابجایی دستگاه خود نخواهید داشت.

تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی

تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی چالش های خاص خود را دارد. هر چند دستگاه های جدید معمولاً دارای فناوری های مدرن تری هستند، اما عیب یابی آنها ساده تر است. لباسشویی های قدیمی ممکن است با خرابی قطعاتی روبرو شوند که پیدا کردن آنها کار سختی است و یا نیاز به استفاده از روش هایی داشته باشند که معمولاً تعمیرکاران تازه کار به آنها تسلط ندارند. از این جهت برای تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی در تهران باید سراغ تعمیرکارانی بروید که تجربه بالایی در این زمینه دارند.

تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی

تعمیر کار ماشین لباسشویی در تهران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی غرب تهران, شرق یا جنوب و شمال تهران به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد. برخلاف گذشته که برای دریافت این خدمات مجبور بودید از نمایندگی های اطراف منزل خود کمک بگیرید، اکنون تنها با یک تماس و حتی ثبت سفارش آنلاین می توانید بهترین تعمیر کار ماشین لباسشویی در تهران را در هر گوشه ای از شهر در اختیار داشته باشید. از این رو خود را محدود به استفاده از خدمات نمایندگی های اطراف منزل نکرده و بهترین کیفیت را برای تعمیرات لباسشویی خود دریافت کنید.

نتیجه گیری از تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران خدماتی است که زیر نظر نمایندگی های بسیار زیادی صورت می پذیرد. اما پیدا کردن بهترین نمایندگی و استفاده از خدمات آن نیاز اصلی همه کاربران است. اگر به این مهم دقت نکنید، ممکن است این خدمات بلای جان لباسشویی شما شده و حتی ایرادات بعدی را نیز برای آن به دنبال داشته باشد. از این رو در انتها باید این نکته مهم را به شما یادآوری کنیم که کیفیت این خدمات را باید در اولویت قرار داده و به هیچ وجه دستگاه گران قیمت خود را در اختیار افراد غیر حرفه ای قرار ندهید.

سؤالات متداول درباره خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

این هزینه بسته به قطعه خراب شده و یا میزان خرابی و هم چنین نرخ مصوب اتحادیه برای این خدمات متغیر است.

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی می تواند مانع از بروز ایرادات رایج در این دستگاه شود.

بله. شما می توانید با استفاده از خدمات باماتعمیرات این خدمات را در محل و در خانه خود دریافت کنید.

بله در صورتی که دستگاهتان نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، شما نیتوانید این قطعه را شخصا خریداری نمایید. همچنین باماتعمیرات با در اختیار داشتن قطعات کاملا اورجینال و اصلی، فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی شما را میتوانید تسهیل نماید.

باماتعمیرات با داشتن مجوزهای لازم این خدمات را برای شما در هر گوشه ای از شهر تهران فراهم آورده است.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

نظرات مشتریان

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!