تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

اگر قصد دارید تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت خود را به یک مجموعه کاربلد و حرفه ای بسپارید، از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات استفاده نمایید. تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما زیرنظر افراد دوره دیده و با تجربه انجام میشود و برخورداری از تعداد بالایی از متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز به بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران دسترسی داشته باشید

تنها کافی است به بخش ثبت سفارش آنلاین در وب سایت باماتعمیرات مراجعه نمایید و اطلاعات مورد نیاز در این بخش را وارد نمایید. واحد پشتیبانی بلافاصله با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، تعمیرکار تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت را به محل اعزام میکند. همچنین شما میتوانید از طریق شماره های مندرج در سایت، به صورت مستقیم با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

چرا استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

اعزام سریع کارشناس

از مهمترین ویژگی های باماتعمیرات، اعزام سریع کارشناس برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی از جمله ماشین لباسشویی ایندزیت است. باماتعمیرات به این موضوع واقف است که مشتریان تقاضا دارند تا در کمترین زمان به مشکلشان رسیدگی شود و عیب دستگاهشان برطرف گردد. اطلاع داشتن از این موضوع سبب شده است تا باماتعمیرات با در اختیار داشتن تعداد کثیری تعمیرکار متخصص و کاربلد، خدمات خود را در اسرع وقت ارائه دهد.

تعمیر در محل

تمامی مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت از جمله عیب یابی و تعمیر در محل و در حضور مشتری صورت میگیرد تا ایشان بتواند بر روند تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشد. با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل باماتعمیرات، از حمل و نقل غیرضروری دستگاه که در هنگام حمل و نقل احتمال آسیب رسیدن به آن وجود دارد، جلوگیری میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی ایندزیت است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند و هزینه های شما را کاهش دهند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

برخورداری از قطعات اورجینال

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل

در برخی موارد تعمیر ماشین لباسشویی منوط به تعویض یک قطعه از دستگاه است. در این مواقع باید از قطعات اصلی و اورجینال برای دستگاه استفاده شود تا این مشکل برای دفعات بعد به وجود نیاید. تهیه قطعات اصلی و اورجینال کار سختی است و مشتریان معمولا در تهیه این قطعات دچار مشکل میشوند. به همین دلیل مجموعه باماتعمیرات به دلیل ارتباطات خود، قطعات فابریک انواع ماشین لباسشویی از جمله ماشین لباسشویی ایندزیت را وارد کرده است و در اختیار مشتریان قرار میدهد. باماتعمیرات، اصالت و سلامت این قطعات را تضمین میکند.

بهترین تعرفه

تمامی تعرفه های باماتعمیرات بر اساس مصوبه های دستگاه های نظارتی است و هیچ هزینه ای بیش از این تعرفه ها از شما دریافت نخواهد شد. پیش از تعمیر حدود قیمت تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد اما هزینه اصلی پس از بررسی و عیب یابی دستگاه مشخص میشود.

ارائه ضمانت نامه

باماتعمیرات تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را ضمانت میکند. تعمیرکاران حاضر در محل پس از اتمام فرآیند تعمیر، یک ضمانت نامه 90 روزه در اختیار شما قرار میدهند تا در صورت به وجود آمدن مشکل پیشین، شما بدون هیچ دغدغه ای بتوانید از این ضمانت نامه و بدون پرداخت پول استفاده نمایید.

مهمترین مشکلات ماشین لباسشویی ایندزیت

  • ماشین لباسشویی ایندزیت شروع به کار نمیکند.
  • آب از ماشین لباسشویی ایندزیت تخلیه نمیشود.
  • درام ماشین لباسشویی ایندزیت نمیچرخد.
  • ماشین لباسشویی ایندزیت روشن نمیشود.
  • ماشین لباسشویی ایندزیت سر و صدای زیادی دارد.
  • درب ماشین لباسشویی ایندزیت بسته نمیشود.
  • ماشین لباسشویی ایندزیت آب میدهد.
  • بدنه ماشین لباسشویی ایندزیت برق دارد.
  • ماشین لباسشویی ایندزیت بوی بدی میدهد.

این موارد از پرتکرارترین مشکلات ماشین لباسشویی ایندزیت برای افراد است. مجموعه باماتعمیرات با برخورداری از بهترین متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت میتواند در سریعترین زمان ممکن مشکلات ذکر شده یا هرگونه مشکل دیگر را برطرف نماید.

عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت باید به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر فرد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت صورت گیرد. عیب یابی صحیح به فرآیند سریعتر تعمیر دستگاه کمک میکند و حتی در برخی موارد هزینه های مشتری را کاهش میدهد. باماتعمیرات برای ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران، افراد متخصص و آشنا به این برند را برگزیده است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

ارورهای ماشین لباسشویی ایندزیت

ارور F01

ارور F01 معمولا زمانی پیش می آید که دستگاه کار نمیکند. در اصل مشکلی در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ایندزیت به وجود آمده است و باعث این اتفاق شده است. بهترین کار برای اینکه این مشکل برطرف شود، خارج کردن دوشاخه دستگاه از برق به مدت 2 دقیقه است. پس از این کار دو شاخه را مجدداً به برق متصل کنید و پس از 30 ثانیه دستگاه را دوباره راه اندازی نمایید. معمولا این مشکل با این کار برطرف میشود اما اگر مشکل پابرجا بود، بهتر است با متخصصان باماتعمیرات در ارتباط باشید.

ارور F02

هنگامی که موتور دستگاه مشکل پیدا میکند یا درام ماشین لباسشویی نمی چرخد، ارور F02 رخ میدهد. در این مواقع پیشنهاد میشود کار اضافه با دستگاه انجام ندهید و سریعاً آن را خاموش کنید. انجام هر کار اضافه ای میتواند موجب آسیب رسیدن بیشتر به دستگاه شود. پس از خاموش کردن دستگاه، با یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران تماس بگیرید.

ارور F03

این خطا مربوط به مشکل حسگرهای حرارتی ماشین لباسشویی برای گرم شدن آب در حین شستشوی لباس ها یا خشک کردن آنها است. در این مواقع باید سنسور حرارتی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد و در این مواقع میتوانید روی تخصص تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت باماتعمیرات حساب نمایید.

ارور F04

سوئیچ فشار لباسشویی دلیل اصلی به وجود آمدن ارور F04 بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی ایندزیت است. بررسی سوئیچ فشار ماشین لباسشویی و اتصالات مرتبط، میتواند مشکل به وجود آمکده را برطرف نمود اما در صورت پابرجا ماندن این مشکل، مشکلتان را با یک مجموعه معتبر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران در میان بگذارید.

ارور F05

ارورهای ماشین لباسشویی ایندزیت

ارور F05 به دلیل مسدود شدن راه تخلیه آب دستگاه یا گرفتگی فیلتر پمپ آب به وجود می آید. معمولا این خطا با بررسی لوله های تخلیه آب و خالی کردن آب موجود در درام برطرف میشود اما در غیر این صورت، بهتر است با تعمیرکاران ماهر و با سابقه تماس بگیرید.

ارور F06

در صورت بسته نبودن درب ماشین لباسشویی ایندزیت، ارور F06 بر روی نمایشگر دستگاه مشخص میشود. در این موارد بهتر است در ابتدا بسته شدن درب را بررسی کنید و اگر مانعی برای بسته شدن وجود دارد، آن را برطرف نمایید. سپس ماشین لباسشویی را با برنامه مشخص شده، دوباره روشن کنید. اگر این اقدامات موفقیت آمیز نبود، بهتر است از تعمیرکاران تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات کمک بگیرید.

ارور F07

مشکل در برد الکترونیکی دستگاه منجر به ارور F07 میشود. در این مشکل معمولا فعالیت دستگاه در هنگام انجام برنامه شستشو متوقف میشود. برخی موارد نیز دمای آب به مقدار مطلوب نمیرسد و این ارور به وجود می آید. در این صورت باید بررسی های لازم توسط متخصصان انجام شود.

ارور F08

ارور F08 شباهت بسیاری با خطای F07 دارد و این خطا نیز بر اثر مشکل در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ایندزیت به وجود می آید. بهترین کار این است که برای برطرف شدن مشکل این ارور، از تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت باماتعمیرات کمک بگیرید.

ارور F09

خطا F09 را زمانی بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی ایندزیت مشاهده میکنید که دستگاه مشکلی در اجرای برنامه شستشو دارد یا ایرادی در سیم کشی به وجود آمده است. در این مواقع احتمال دارد با یک بار خاموش و روشن کردن دستگاه، مشکل برطرف گردد اما در غیر این صورت بهتر است یک تعمیرکار ماهر دستگاه را بررسی کند.

ارور F10

تعمیر ماشین لباسشوی ایندزیت در محل

ارور F10 نیز مربوط به ایراد در سوئیچ فشار دستگاه است. این خطا به شما میگوید که سنسور داخل سوئیچ فشار در تشخیص وضعیت دستگاه دچار مشکل شده است. بررسی اتصالات متصل به سوئیچ فشار در برخی موارد میتواند راهگشا باشد اما در صورت مرتفع نشدن مشکل، حتما با یک متخصص مشورت کنید.

ارور F11

ارور F11 به ارور F05 شباهت بسیاری دارد و مربوط به پمپ ماشین لباسشویی است اما برخلاف ارور F05 مشکل تنها مربوط به یک گرفتگی نیست. در این مواقع پمپ دستگاه و اتصالات به دقت بررسی شود و برای آن نیاز است از مجموعه های تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران کمک بگیرید.

ارور F12

این خطا مربوط به به وجود آمدن مشکل در بردهای الکترونیکی دستگاه است. بررسی این مشکل تنها باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد و در صورتی که نیاز به تعمیر برد الکترونیکی باشد، بهتر است این کار را به مجموعه باماتعمیرات بسپارید. مجموعه باماتعمیرات به دلیل بهره مندی از مهندسان الکترونیک، تعمیر بردهای الکترونیکی را به صورت تخصصی انجام میدهد.

ارور F13

خطای F13 در صورت به وجود آمدن مشکل در دمای خشک کن رخ میدهد. در این موارد دمای خشک کن از حد استاندارد فراتر میرود. در این مواقع بهتر است که بررسی کنید مانعی در مسیر جریان هوا وجود نداشته باشد و یا مشکلی مانند گیر کردن یا سوختن برای موتور فن به وجود نیامده باشد. در این مواقع بهتر است یک متخصص دستگاه شما را از نزدیک بررسی نماید

ارور F14

اگر در هنگام خشک کردن لباس ها، دمای داخل خشک کن به اندازه کافی بالا نباشد، معمولا با ارور F14 روبرو میشوید. در اصل ارور F14 برعکس ارور F13 است. در این موارد احتمالا هیتر خشک کن یا المنت حرارتی دچار مشکل شده است و باید بررسی شوند. بررسی این قسمت ها بهتر است توسط تعمیرکاران حرفه ای ماشین لباسشویی ایندزیت صورت گیرد.

ارور F15

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

خطا F15 زمانی به وجود می آید که هیتر ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد. در این مواقع گرم کردن آب توسط هیتر صورت نمیگیرد و شستشو به درستی انجام نمیشود. برای رفع این مشکل باید از کارشناسان مجرب کمک بگیرید.

ارور F16

یکی دیگر از ارورهای مربوط به چرخش ماشین لباسشویی، ارور F16 است. معمولا زمانی خطای F16 رخ میدهد که تاخو و خازن ماشین لباسشویی مشکل داشته باشد. در این مواقع باید این قطعات مورد بررسی قرار گیرند.

ارور F17

ارور F17 در هنگام بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یا باز نشدن آن رخ میدهد. این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. در برخی موارد، مانعی برای بسته شدن درب وجود دارد یا قفل درب ماشین لباسشویی خراب شده است. در این صورت بهتر است با کارشناسان باماتعمیرات تماس بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهند.

ارور F18

در مواقعی که متوجه میشوید برخی از قابلیت های ماشین لباسشویی ایندزیت کار نمیکند، با مشاهده صفحه نمایشگر دستگاه خواهید دید که ارور F18 بر روی آن ظاهر شده است. در برخی موارد با از برق کشیدن دستگاه به مدت حداقل 3 دقیقه و سپس راه اندازی آن، مشکل برطرف میشود اما در این مواقع بهتر است از یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت کمک بگیرید.

ارور F19

ارور F19 مشکل در بخش خشک کردن دستگاه را نشان میدهد. مواقعی که خشک کردن دستگاه به طور کلی انجام نمیشود یا این عملیات به طور کامل صورت نمیگیرد، ارور F19  بر روی دستگاه به نمایش در می آید. برای برطرف شدن این خطا، باید موتور ماشین لباسشویی و یا برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی قرار گیرد که این کار باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت صورت گیرد.

ارور H20

یکی از ارورهای بسیار شایع در ماشین لباسشویی ایندزیت، ارور یا خطای H20 است. ماشین لباسشویی ایندزیت زمانی این خطا را نشان میدهد که دستگاه در آبگیری صحیح، درست عمل نمیکند. در این مواقع سوئیچ فشاری ماشین لباسشویی، میزان سطح آب را به درستی تشخیص نمیدهد. در ابتدا بهتر است دو کار را انجام دهید؛ اول اینکه سوئیچ فشاری و شلنگ متصل شده به آن را بررسی کنید. سپس لوله های متصل به دستگاه را بررسی نمایید. درصورت برطرف نشدن مشکل دستگاه، میتوانید از متخصصان باماتعمیرات برای رفع این مشکل استفاده نمایید.

پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تماس با واحد پشتیبانی، در ابتدا کارشناسان باماتعمیرات به شما کمک میکنند تا بدون نیاز به حضور تعمیرکار، مشکل دستگاه را برطرف نمایید اما در صورت عدم رفع مشکل، مناسب ترین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت به محل اعزام میگردد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

مجموعه باماتعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران، خدمات خود را در سراسر شهر تهران با بالاترین سطح کیفیت و بهترین تعرفه، ارائه میدهد. مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شرق تهران: مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت غرب تهران: مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شمال تهران: مناطق تجریش، نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، ونک، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت جنوب تهران: مناطق نازی آباد، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری، امامزاده حسن، مهرآباد، قزوین، راه آهن، جوادیه، عبدل آباد،

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مرکز تهران: انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، کارگر شمالی، جلال آل احمد، گیشا، شیخ بهایی، بهشتی

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باماتعمیرات در شهر تهران

باماتعمیرات به دلیل همکاری با تعداد بالایی از تعمیرکاران زبردست و حاذق در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، خدمات خود در این زمینه را محدود به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت نکرده است. توانایی های تعمیرکاران باماتعمیرات سبب شده است تا مجموعه باماتعمیرات علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، تعمیر تخصصی دیگر انواع برندها مانند سامسونگ، ال جی، دوو، کنوود، آریستون، وستل، یوتکس و … را نیز انجام دهد.

سوالات متداول در مورد مشکلات ماشین لباسشویی ایندزیت

معمولا در این مواقع یا وزن لباس ریخته شده در ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت آن است یا مشکلی در بخش برد الکترونیکی دستگاه به وجود آمده است. در صورت به وجود آمدن مشکل دوم، حتما از خدمات باماتعمیرات برای بررسی بیشتر و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده نمایید.

لرزش و سروصدای ماشین لباسشویی ایندزیت به طور معمول به دلیل بارگیری بیش از اندازه یا عدم تراز بودن دستگاه رخ میدهد. در ابتدا حتما وزن لباس های بارگیری شده را بررسی نمایید تا از ظرفیت مجاز دستگاه بیشتر نباشد. در گام بعدی ببینید که دستگاه تراز است یا خیر. معمولا با این دو کار، مشکل برطرف میشود اما در صورت رفع نشدن مشکل، برای بررسی های بیشتر حتما با یک متخصص تماس بگیرید.

مشکل اصلی در این مواقع، مسدود شدن راه تخلیه آب دستگاه یا گرفتگی فیلتر پمپ آب است. هنگامی که این مشکل برای ماشین لباسشویی شما پیش آمد، بهتر است لوله های تخلیه آب و فیلتر پمپ آب را بررسی نمایید تا مانعی در این قسمت ها وجود نداشته باشد. در صورت برطرف نشدن مشکل، بررسی بیشتر را به متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات بسپارید.

مهمترین دلیل برای بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، مشکل در زبانه داخلی درب است و این مشکل سبب بسته نشدن درب ماشین لباسشویی میشود. مشکل شایع دیگر در بسته نشدن درب، بروز ایراد در میکروسوئیچ درب است. در این مواقع معمولا باید قطعات ذکر شده تعویض گردد و برای این کار میتوانید از متخصصان باماتعمیرات کمک بگیرید.

در مواقع مواجه شدن با نشت آب، اولین کار بررسی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی است. معمولا شل شدن این شلنگ تخلیه یا پاره شدن آن، مرسوم ترین دلیل برای نشت آب است. دلیل دیگر، ایراد در پمپ تخلیه است. به دفعات پیش آمده است که جسمی داخل پمپ تخلیه گیر کرده و کار کردن آن را با مشکل روبرو نموده است. اگر با این اقدامات مشکل شما حل نشد، پیشنهاد میشود برای بررسی بیشتر، از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل باماتعمیرات استفاده نمایید.

مسلما این اتفاق در صورت اتصالات نادرست در دستگاه به وجود می آید. در ابتدا مشاهده نمایید که سیم ارت به ماشین لباسشویی متصل است یا خیر. در این مواقع بهتر است برای به وجود نیامدن خسارات بیشتر، با یک تعمیرکار تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت تماس بگیرید.

دلیل اصلی وارد شدن آب به قسمت پودر ماشین لباسشویی، ایراد در شیر برقی دستگاه است. معمولا در این مواقع با تعویض شیر برقی، مشکل حل میشود. برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران باماتعمیرات و تعویض شیر برقی دستگاهتان، کافی است از طریق ثبت سفارش آنلاین یا تماس تلفنی، باما در ارتباط باشید.

دلیل ابتدایی این مشکل، بار بیش از حد در ماشین لباسشویی است اما اگر پس از بررسی مشخص شود که کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی به این دلیل نیست، مشکل باید در قطعاتی همچون خازن راه انداز، برد تنظیم دور و حتی موتور دستگاه باشد. برای برطرف شدن این مشکل میتوانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل باماتعمیرات بهره مند گردید.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، ال جی، دوو، کنوود، یوتکس، وستل، آریستون و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!