تعمیر ساید بای ساید دوو

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران

تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران

اگر به دنبال یک تعمیرگاه مجاز تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران میگردید، مجموعه تعمیر لوازم خانگی باماتعمیرات دقیقا همان تعمیرگاهی است که به دنبال آن هستید. این مجموعه از بهترین تعمیرکاران ساید بای ساید دوو که سالها در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت میکنند، برخوردار است و میتوانند مشکل پیش آمده در ساید بای ساید دوو شما را به بهترین شکل و در اسرع وقت مرتفع سازند.

شما برای بهره مندی از این تعمیرکاران، تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید تا ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت باماتعمیرات انجام دهید. تکنسین های باماتعمیرات با حضور در محل، ابتدا به بررسی کامل ساید بای ساید و عیب یابی آن میپردازند تا بتوانند بهترین راه را برای تعمیر ساید بای ساید دوو شما پیدا کنند.

پس از فرآیند عیب یابی، تعمیر ساید بای ساید دوو در همان محل و در حضور مشتری انجام میشود تا تمام روند تعمیر دستگاه به طور شفاف صورت گیرد. مهمترین اولویت باماتعمیرات، تعمیر قطعات است و تا جایی که نیاز به تعویض قطعه احساس نشود، تعمیر قطعه در دستور کار قرار میگیرد تا مشتری متحمل پرداخت هزینه کمتری شود.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید بلومبرگ است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

اگر دستگاه نیاز به قطعه جدید داشته باشد، تعمیرکاران باماتعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال که مجموعه باماتعمیرات در اختیار آنان قرار میدهد، اقدام به تعویض قطعه میکنند. باماتعمیرات اصالت و سلامت تمامی قطعات مورد استفاده تعمیرکاران را ضمانت میکند. البته خود مشتری نیز میتواند اقدام به تهیه قطعه نماید اما در این صورت مسئولیت سلامت قطعه برعهده خود مشتری میباشد.

تعمیرکاران باماتعمیرات پس از انجام تعمیر ساید بای ساید شما، یک ضمانت نامه 90 روزه در اختیار شما قرار میدهند که طبق این ضمانت نامه، مجموعه باماتعمیرات متعهد میشود تا در صورتی که در این مدت مشکل قبلی مجددا به وجود آمد، موظف است بدون دریافت هزینه ای، مشکل را برطرف نماید.

سرویس ساید بای ساید دوو

تعمیر ساید بای ساید دوو در تهران

سرویس ساید بای ساید به ویژه ساید بای ساید دوو، یکی از اقداماتی است که خانواده های ایرانی کمتر به آن بها میدهند و از مزایای این کار غافل هستند. سرویس ساید بای ساید دوو میتواند به عمر مفید دستگاه بیافزاید و به بهبود عملکرد دستگاه کمک نماید. همچنین در حین سرویس ساید بای ساید دوو، ایرادات کوچکی که شاید در آینده دستگاه را با مشکل جدی روبرو نمایند، برطرف میشوند تا شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر ساید بای ساید دوو خود نشوید.

اگر قصد سرویس ساید بای ساید دوو خود را دارید، تکنسین های باماتعمیرات آماده هستند تا این کار را برای شما به نحو احسن انجام دهند. تکنسین های باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … را بررسی میکنند و مشکلات کوچک را پیش از تبدیل شدن به ایرادات بزرگ برطرف می نمایند.

رایج ترین مشکلات ساید بای ساید دوو

  • خنک نکردن ساید بای ساید دوو
  • شنیده شدن سروصدای غیرطبیعی از ساید بای ساید دوو
  • بسته نشدن درب ساید بای ساید دوو
  • به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید دوو
  • کار نکردن یخساز ساید بای ساید دوو
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید دوو
  • نشت آب از ساید بای ساید دوو

به وجود آمدن چنین مشکلاتی در ساید بای ساید دوو یا دیگر برندها، امری طبیعی است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ شما تنها کافی است به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهید تا واحد پشتیبانی بتواند شما را راهنمایی نماید و مناسب ترین تعمیرکار را به محل اعزام کند. درصورتی که ثبت سفارش به صورت آنلاین برای شما مقدور نیست، میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با اپراتورهای باماتعمیرات ارتباط برقرار نمایید.

خدمات باماتعمیرات در شهر تهران

اگر در هر منطقه ای از تهران زندگی میکنید و نیاز به تعمیر ساید بای ساید دوو خود دارید، مجموعه باماتعمیرات آماده خدمت رسانی به شما در تمامی مناطق کلانشهر تهران است. خدمات تعمیر ساید بای ساید باماتعمیرات تنها محدود به برند دوو نمیشود بلکه شما میتوانید تعمیر ساید بای ساید برندهای دیگر مانند بوش، سامسونگ، ال جی، اسنوا، بکو، بلومبرگ، آرچلیک، جنرال و … را به باماتعمیرات بسپارید تا در کمترین زمان ممکن، مشکل این دستگاه ها برطرف شود.

سوالات متداول در مورد مشکلات یخچال ساید بای ساید دوو

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید دوو میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آّب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

هزینه تعمیر ساید بای ساید متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین یا سفارش تلفنی، متخصص تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در سریعترین زمان ممکن و پس از هماهنگی با شما، به محل اعزام می‌شود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!