تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در تهران

تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در تهران

وستینگ هاوس یک برند آمریکایی است که یخچال ساید بای ساید آن از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. به همین دلیل محصولات این برند در داخل کشور نیز وجود دارد و بسیاری از خانواده ها از لوازم خانگی وستینگ هاوس علی الخصوص ساید بای ساید آن استفاده میکنند. شما اگر از آن دسته هستید که از این ساید بای ساید استفاده میکنید و ساید بای ساید وستینگ هاوس شما دچار مشکل شده است، میتوانید مشکل خود را با باماتعمیرات در میان بگذارید.

مجموعه تعمیر لوازم خانگی باماتعمیرات، یکی از برترین مجموعه های تعمیر لوازم خانگی در تهران محسوب میشود و به طور تخصصی تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس را انجام میدهد. این مجموعه با گردآوری تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در شهر تهران، میتواند بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد و ساید بای ساید وستینگ هاوس شما را با مناسب ترین هزینه و در اسرع وقت تعمیر نماید.

شما برای بهره مندی از خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در تهران، تنها کافی است به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهید تا واحد پشتیبانی با شما تماس حاصل نمایند و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، مناسب ترین فرد برای تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس را به محل اعزام میکند.

تعمیرکاران باماتعمیرات پس از اعزام به محل، در گام نخست به صورت تخصصی به بررسی و عیب یابی دستگاه میپردازند تا بتوانند با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن، مشکل دستگاه را مرتفع سازند. مجموعه باماتعمیرات در سایه برخورداری از تعمیرکاران خبره و با سابقه، هدف اصلی خود را تعمیر قطعات قرار داده است و تعویض قطعات را به عنوان گزینه آخر مطرح میکند. به همین دلیل است که باماتعمیرات از مجموعه های محبوب در این زمینه محسوب میشود و همواره مشتریان را مدنظر خود قرار میدهد.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید وستینگ هاوس است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

در صورتی که برطرف شدن ایراد دستگاه به وسیله تعویض قطعه صورت گیرد، شما میتوانید از قطعات کاملا اورجینال و اصلی باماتعمیرات بهره مند شوید. باماتعمیرات سلامت و اصالت قطعات مورد استفاده را تضمین میکند تا هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. البته مشتریان میتوانند قطعات مورد نیاز دستگاه را خودشان تهیه نمایند و در این صورت مسئولیت سلامت و اصالت قطعه، بر عهده شخص خریدار خواهد بود.

همچنین شما پس از تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس خانه خود، یک ضمانت نامه 90 روزه از تعمیرکاران مجموعه باماتعمیرات دریافت میکنید. در این ضمانت نامه قید شده است که مجموعه باماتعمیرات در مدت زمان 3 ماه، خدمات خود را تضمین میکند و در این مدت اگر مشکل پیشین برای دستگاه به وجود آمد، مشتریان بدون پرداخت هزینه ای، میتوانند از خدمات باماتعمیرات بهره مند شوند.

ایرادات احتمالی در ساید بای ساید وستینگ هاوس

  • به صدا افتادن ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • نشت آب از ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • برفک زدن ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • بسته نشدن درب ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • خنک نکردن ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • خاموش و روشن شدن ساید بای ساید وستینگ هاوس در فواصل زمانی کوتاه

برای برطرف نمودن این ایرادات، باید به یک مجموعه معتبر تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس مراجعه نمایید؛ زیرا سپردن تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس به افرادی که تخصص کافی در این زمینه را ندارند، مشکلات قبلی را تشدید میکنند و حتی سبب به وجود آمدن مشکلات جدید نیز میشوند. شما با ثبت سفارش در سایت باماتعمیرات، میتوانید خیال خود را از سپردن تعمیر ساید بای ساید به یک مجموعه مطمئن آسوده نمایید.

سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس

تعمیر یخچال ساید بای ساید وستینگ هاوس

یکی از مهمترین خدمات باماتعمیرات در بخش ساید بای سایدها به سرویس سالیانه آنها تعلق میگیرد و سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس نیز در این بخش قرار میگیرد. دارندگان ساید بای ساید وستینگ هاوس باید به سرویس دستگاه خود اهمیت دهند؛ زیرا با سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس به طور منظم، دستگاه کمتر نیاز به تعمیر پیدا میکند و عمر مفید دستگاه نیز افزایش پیدا میکند.

همچنین سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس در بهبود عملکرد آن نیز تاثیر مثبت میگذارد و میتواند در کاهش مصرف انرژی آن نیز موثر باشد. تکنسین های باماتعمیرات در هنگام سرویس ساید بای ساید تمامی اتصالات، قطعات مهم، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … را به دقت مورد بررسی قرار میدهند و ایرادات کوچک دستگاه را برطرف میکنند.

خدمات تعمیر ساید بای ساید باماتعمیرات در شهر تهران

خدمات تعمیر ساید بای ساید در شهر تهران محدود به منطقه یا بخش خاصی نمیشود و تمام ساکنین کلانشهر تهران میتوانند از خدمات باماتعمیرات از جمله تعمیر ساید بای ساید این مجموعه بهره مند شوند. شما علاوه بر تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس، میتوانید برای تعمیر ساید بای ساید برندهای مختلف مانند بوش، سامسونگ، ال جی، دوو، جنرال، اسنوا، بلومبرگ و … نیز بر روی باماتعمیرات حساب باز نمایید.

سوالات متداول در مورد مشکلات ساید بای ساید وستینگ هاوس

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آّب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!