تعمیر ساید بای ساید جنرال

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ساید بای ساید جنرال در تهران

تعمیر ساید بای ساید جنرال در تهران

یکی از بهترین انواع ساید بای ساید، ساید بای ساید جنرال الکتریک است. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان اقدام به خرید ساید بای ساید جنرال الکتریک میکنند و همین موضوع سبب میشود تا احتمال نیاز به تعمیر ساید بای ساید جنرال افزایش پیدا کند. اگر شما یکی از آن افرادی هستید که نیاز به دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال دارید، شما میتوانید از خدمات بهترین مجموعه تعمیر ساید بای ساید جنرال در تهران به نام باماتعمیرات بهره مند گردید.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن بهترین تکنسین ها و متخصصان در زمینه تعمیر ساید بای ساید و از جمله تعمیر ساید بای ساید جنرال، میتواند مناسب ترین گزینه برای شما جهت تعمیر ساید بای سایدتان باشد. برای این کار تنها کافی است به سایت باماتعمیرات مراجعه نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، واحد پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس میگیرد تا بتواند راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد و مناسب ترین تعمیرکار را به محل اعزام نماید. اعزام تعمیرکار به محل با هماهنگی کامل با مشتری صورت میگیرد تا هیچگونه مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

تعمیرکاران باماتعمیرات پس از اعزام به محل، در ابتدا به صورت تخصصی به بررسی دستگاه میپردازند تا ایراد آن را بیابند و در کوتاهترین زمان، تعمیر ساید بای ساید جنرال شما را آغاز نمایند. مهمترین هدف مجموعه باماتعمیرات، کاهش هزینه های متقبل شده توسط مشتری است و به همین جهت این مجموعه اقدام به گردآوری متخصصانی نموده است که در تعمیر قطعات بسیار حرفه ای هستند. اولویت اول این افراد تعمیر قطعات و نه تعویض آنها است و تمام عملیات تعمیر ساید بای ساید جنرال شما را در حضور شما انجام میدهند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید جنرال است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند و هزینه های شما را کاهش دهند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

همچنین اگر متخصصان باماتعمیرات تنها راه چاره را در تعویض قطعات ساید بای ساید تشخیص دهند، این افراد از قطعات کاملا اصلی و اورجینال استفاده میکنند. تمامی این قطعات توسط مجموعه باماتعمیرات تهیه شده است و این مجموعه سلامت و اصالت کالا را تضمین میکند. در پایان انجام فرآیند تعمیر دستگاه معیوب، شما از متخصصان باماتعمیرات یک ضمانت نامه 90 روزه دریافت خواهید نمود و در این مدت اگر مشکل قبلی دوباره به وجود آمد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه هزینه ای، تعمیر دستگاه شما را انجام میدهد.

تعمیر ساید بای ساید جنرال در محل و منزل و مزیت های آن

تعمیر ساید بای ساید جنرال در محل و منزل و مزیت های آن

با استفاده از خدمات ما می‌ توانید امکان تعمیر ساید بای ساید جنرال را در محل و منزل خود نیز در اختیار داشته باشید. در واقع با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جابجایی و حمل و نقل دستگاه تا محل نمایندگی نداشته و بعد از برقراری تماس با این تعمیرکار ماه خواهد بود که در کمترین زمان ممکن در منزل شما حاضر می شود. البته دریافت چنین خدماتی حق مسلم و طبیعی تمام کاربران است. عدم ارائه آن نیز معمولاً به دلیل وجود نقطه ضعف های بسیار بزرگ در نمایندگی تعمیرات این دستگاه خواهد بود.

در ادامه مزیت های اصلی خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال در محل و منزل را با شما در میان می گذاریم تا هرچه بیشتر این خدمات را درک کرده و به دنبال استفاده از آن باشید. 

عدم نیاز به جابجایی و حمل و نقل دستگاه

 به عنوان مزیت و ویژگی اول باید به عدم نیاز به جابجایی و حمل و نقل این دستگاه تا محل نمایندگی اشاره کنیم. دقت داشته باشید که جابجایی دستگاه ها و لوازم خانگی بزرگ معمولاً با چالش ‌های بسیار زیادی روبرو است. یکی از بدترین این چالش‌ها بروز خرابی های بیشتر در زمان جابجایی است. قطعات خراب و قطعات سالم دستگاه در این زمان معمولاً ممکن است با برخورد با اطراف با ایراداتی روبرو شده و در نتیجه شما مجبور به پرداخت هزینه های چند برابری برای تعمیر دستگاه خود شوید.

با استفاده از خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال در محل و منزل باماتعمیرات دیگر نیازی به جابجایی این دستگاه تا محل نمایندگی نداشته و دیگر چنین چالش‌های پیش روی شما قرار نخواهد گرفت. 

امکان دریافت خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال در هر ساعتی از شبانه روز

 همچنین یکی دیگر از مزیت های استفاده از این خدمات امکان دریافت آن در هر ساعتی از شبانه روز و در هفت روز هفته است. در شرایط عادی اگر شما بخواهید این دستگاه را تا محل نمایندگی جابجا کنید عملاً باید این عمل در ساعات اداری صورت پذیرد. اما در مواقعی که باید تعمیرکار به محل شما مراجعه کنند دیگر نیازی به این محدودیت زمانی نخواهید داشت و در هر روز از هفته و در هر ساعتی تنها با یک تماس می توانید طعم این کار ما را در منزل خود در اختیار داشته باشید. دقت کنید که زمان برای تعمیرات دستگاه هایی مانند ساید بای ساید و یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد.

عدم تعمیر به موقع چنین دستگاه هایی باعث می‌شود تا مواد غذایی موجود در آن کاملاً فاسد شده و هزینه ‌های بسیار زیادی روی دست به کار باقی بماند. از این گذشته یخچال و ساید بای ساید از جمله لوازم خانگی بسیار مهم در خانه ها هستند که استفاده از آنها کاملا الزامی است. به همین دلیل شما باید از خدمات استفاده کنید که در کمترین زمان ممکن امکان تعمیر ساید بای ساید جنرال را برای شما فراهم آورد.

امکان تعمیر ساید بای ساید جنرال در کمترین زمان ممکن مزیت های بسیار زیاد دیگری را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت. دقت داشته باشید که در قبال انداختن خدمات تعمیرات این دستگاه ممکن است ایرادات وارد شده در آن را بسیار بیشتر از قبل نماید. لازم است ها حتماً به این نکته دقت کافی داشته باشید تا دستگاه شما با ایراد بیشتر روبرو نشده و هزینه تعمیرات ساید بای ساید جنرال نیز برای شما بیشتر نشود.

نظارت مستقیم بر عملکرد تعمیرکار ساید بای ساید جنرال

 با توجه به اینکه در هنگام ارائه خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال تعمیرکار در محل و منزل شما حاضر خواهد شد، عملاً شما می توانید به صورت  به کیفیت کار تعمیرکار نیز نظارت داشته باشید. بسیاری از کاربران معمولا نگران این هستند که تعمیرکاران تجربه و تخصص کافی نداشته باشند و یا از قطعات غیر اورجینال و با کیفیت برای تعمیر دستگاه های آنها استفاده کنند.

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال در محل حتماً باید تجربه بسیار زیادی داشته باشد تا در هنگام ارائه خدمات با چالشی روبرو نگردد. تنها نمایندگی های مجاز و شناخته شده از چنین تعمیرکارانی برخوردار هستند.

بهینه سازی در هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال

  همچنین استفاده از خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال باعث می شود تا هزینه جابجایی این دستگاه کاملا حذف شود و عملا شما میتوانید در این هزینه نیز نهایت بهینه سازی را داشته باشید. در نظر داشته باشید که جابجایی دستگاه‌ هایی مانند ساید بای ساید در مسافت‌های کوتاه در سطح شهر تهران نیز می‌تواند هزینه‌ های بسیار زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. با توجه به اینکه حمل و نقل این دستگاه در طبقات آپارتمان ها نیز هزینه جدایی خود را خواهد داشت، از این رو مراجعه تعمیرکار به محل و منزل شما مزیت بزرگی برای حذف این هزینه ها خواهد بود. 

سرویس ساید بای ساید جنرال

تعمیر ساید بای ساید جنرال در تهران

سرویس هر دستگاه ساید بای ساید همچون ساید بای ساید جنرال اهمیت ویژه ای دارد و بر روی بهبود عملکرد دستگاه و جتی افزایش عمر آن تاثیر میگذارد. همچنین شما با سرویس ساید بای ساید، مشکلات کوچک دستگاه را برطرف میکنید و مانع از بروز مشکلات جدی تر و پرداخت هزینه های بیشتر میشوید. در سرویس ساید بای ساید جنرال تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … مورد بررسی قرار میگیرد و از عملکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل میشود.

رایج ترین مشکلات ساید بای ساید جنرال

  • خنک نکردن ساید بای ساید جنرال
  • کامل بسته نشدن درب ساید بای ساید جنرال
  • برفک زدن ساید بای ساید جنرال
  • کار نکردن یخساز ساید بای ساید جنرال
  • به سروصدا افتادن ساید بای ساید جنرال
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید جنرال
  • نشت آب از ساید بای ساید جنرال

اگر با هر یک از این مشکلات یا حتی مشکلات دیگر روبرو شدید، تنها کافی است به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی با واحد پشیتبانی باماتعمیرات ارتباط برقرار نمایید تا بهترین متخصصان تعمیر ساید بای ساید جنرال در اسرع وقت به محل اعزام شوند و در کوتاهترین زمان، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند.

دلایل خراب شدن ساید بای ساید جنرال

جنرال یکی از برندهای بسیار عالی و شناخته شده تولید لوازم خانگی و یخچال است که کاربران ایرانی اعتماد بسیار زیادی به آنها دارند. در این بخش از مقاله به دنبال معرفی دلایل و نکاتی هستیم که عدم دقت آنها باعث می‌شود تا شما دائماً خرابی های مختلف را در ساید بای ساید جنرال خود شاهد باشید. در نظر داشته باشید که همین نکات معمولی در بسیاری از مواقع مانع از استفاده شما از خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال شده و در هزینه نگهداری از این دستگاه نیز نهایت بهینه سازی را برای شما ایجاد می کنند.

  • یکی از دلایل اصلی خراب شدن پیاپی ساید بای ساید جنرال استفاده نادرست از این دستگاه است. برای مثال برخی از کاربران عادت دارند تا دائماً درب ساید بای ساید را باز و بسته نمایند که این امر می‌تواند باعث بروز اختلال در عملکرد قطعات اصلی آن شده و در نتیجه خرابی های بیشتری در آن برای شما ایجاد کند.
  • قرار دادن حجم بسیار زیادی از مواد غذایی در داخل محفظه یخچال این دستگاه نیز می‌تواند چنین شرایطی را برای آن به دنبال داشته باشد. مخصوصاً اگر این مهم به صورت مکرر در زمان استفاده از آن تکرار گردد.
  • تراز نبودن ساید بای ساید جنرال در زمان استفاده از دیگر مواردی است که خرابی های متعدد را در آن باعث می شود. حتماً باید چک کنید که دستگاه شما کاملاً تراز باشد.
  • نوسانات برق از دیگر عواملی است که می تواند باعث بروز ایرادات مختلفی در ساید بای ساید جنرال شود.
  • جابجایی و حمل و نقل پی در پی ساید بای ساید نیز می تواند شرایطی را برای خراب شدن پیاپی آن فراهم آمده است.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار بی تجربه یکی دیگر از مواردی است که ایرادات رایج بعدی را در آن به دنبال خواهد داشت. همچنین استفاده از قطعات بی کیفیت در زمان تعمیر ساید بای ساید جنرال نیز باعث می‌شود تا خرابی های آن خیلی سریع تر از شرایط عادی در دستگاه شما بروز نماید.
  • استفاده از وسایل گرمازا مانند مایکروویو در کنار ساید بای ساید نیز می‌تواند ایراداتی را در آن به وجود آورد.
  • قرار گرفتن ساید بای ساید جنرال در معرض مستقیم نور خورشید نیز از عوامل خرابی آن است.
  • مرطوب باقی ماندن کف یخچال نیز از دیگر عواملی است که باعث می‌شود تا عملکرد قطعات آن با اختلال روبرو شود.
  • نشستن گرد و غبار و ذرات معلق در هوا مخصوصاً در بخش‌های فنی و داخلی این دستگاه نیز عامل دیگری است که باعث ایجاد خرابی های پی در پی در آن می‌شود.

  استفاده از خدمات سرویس دوره ای ساید بای ساید جنرال یکی از گزینه هایی است که می تواند مانع از بروز ایرادات مختلف در این دستگاه شود.

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال چقدر است؟

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال چقدر است؟

هزینه ها در هر زمینه‌ای یکی از دغدغه های اصلی کاربران محسوب می‌شود. در تعمیرات لوازم خانگی نیز چنین شرایطی وجود دارد و یکی از اصلی ترین چالش های کاربران برآورد هزینه و بهینه سازی آن است. مسلما  هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال نیز اهمیت خاصی برای کاربران به دنبال خواهد داشت و همه به دنبال دریافت این خدمات با کمترین هزینه ها هستند. اما باید به یاد داشته باشید که چنین فرآیندی نباید منجر به استفاده از خدمات با کیفیت شود.

استفاده از خدمات بی کیفیت در هر شرایطی هزینه نگهداری از این دستگاه را چندین برابر بیشتر خواهد کرد و به هیچ وجه نمی‌تواند هیچ بهینه سازی برای شما به دنبال داشته باشد. در ادامه با تشریح عوامل موثر بر تعیین هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال ترفند های لازم برای بهینه کردن این هزینه ها را نیز به شما معرفی خواهیم کرد تا از این پس می توانید با خیال راحت تر این خدمات را دریافت کنید.

  1. به عنوان اولین عامل در تعیین هزینه تعمیرات ساید بای ساید جنرال باید به قطعه خراب شده در این دستگاه اشاره داشته باشیم. هر چقدر قطعه خراب شده بزرگتر و قیمت آن بیشتر باشد در نتیجه هزینه تعمیرات این دستگاه نیز بیشتر خواهد شد. البته در صورتی که امکان تعمیر قطعه خراب وجود داشته باشند شما دیگر مجبور به پرداخت هزینه خرید آن نخواهید بود. در نمایندگی باماتعمیرات به دلیل تجربه و تخصص بالا اولویت اصلی تعمیرکاران ما تعمیر قطعات خراب به جای جایگزینی آنها است. است با این ترفند شما میتوانید هزینه کمتری را برای این خدمات پرداخت کنید.
  2. استفاده از قطعات اورجینال و فابریک نیز در قدم اول ممکن است هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال را برای شما بیشتر کند. البته چنین قطعاتی به دلیل کیفیت و طول عمر بالا در نهایت حتی از نظر هزینه ها نیز به نفع شما تمام خواهد شد. در نمایندگی با ما تعمیرات در کنار شما همراه هستیم تا قطعات اورجینال و فابریک برندهای مختلف لوازم خانگی را با چند قیمت به دست شما برسانیم. به دلیل دسترسی مستقیم و عدم دخالت واسطه های تجاری در تهیه این قطعات، امکان عرضه آنها با قیمتهای کاملا مقرون به صرفه برای ما وجود دارد.
  3. نرخ مصوب اتحادیه از دیگر عواملی است که در برآورد هزینه تعمیرات ساید بای ساید جنرال مهم خواهد بود.
  4. دستمزد تعمیرکار و میزان تجربه وی از دیگر مواردی است که باعث می‌شود تا این هزینه در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مختلف با هم متفاوت باشد. در این بین شما می توانید خدمات تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده ما را با وجود کیفیت بسیار بالا با نرخ مصوب اتحادیه در اختیار داشته باشید تا باز هم در این هزینه برای شما صرفه جویی کرده باشیم.
  5. ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال در محل و منزل عامل دیگری است که باعث می‌شود تا این هزینه برای شما بهینه سازی شود. دقت داشته باشید که هزینه جابجایی مخصوصاً در سطح شهر تهران بسیار سنگین بوده و می تواند کاملا قابل توجه و تاثیرگذار در هزینه نهایی باشد.

  با دقت به این نکات و استفاده از خدمات نمایندگی مجاز برای تعمیر ساید بای ساید جنرال این شرایط را در اختیار خواهید داشت و می توانید این دستگاه را با کیفیت بسیار بالا و درعین حال قیمت مناسب تعمیر کرده و دوباره مانند روز اول در اختیار داشته باشید. در انتهای این بخش باید تاکید کنیم که هرگز و هرگز نباید فرایند بهینه سازی هزینه تعمیرات ساید بای ساید جنرال استفاده از خدمات تعمیر کار بی تجربه را برای شما به دنبال داشته باشد.

چرا تعمیر ساید بای ساید جنرال در باماتعمیرات ؟

چرا تعمیر ساید بای ساید جنرال در باماتعمیرات ؟

کیفیت یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران برای تعمیرات لوازم خانگی در هر سطحی است. در سال های اخیر ارائه خدمات توسط برخی از تعمیرکاران بی تجربه باعث شده تا کاربران زیادی نسبت به این خدمات بی اعتماد شوند. جدایی از هزینه‌های بسیار زیاد برخی از تعمیرگاه ها به هیچ وجه کیفیت کافی برای خدمات را نداشته و در نتیجه باعث می شود تا کاربران حتی مجبور به تعویض برخی از لوازم خانگی خود شوند.

ما در نمایندگی باماتعمیرات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مانند ساید بای ساید جنرال در کنار شما هستیم تا این بی اعتمادی ها را از بین برده و این خدمات را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفیت به شما ارائه کنیم. در همین راستا شرایط زیر را برای شما فراهم آورده ایم تا خیال شما از بابت تعمیر ساید بای ساید جنرال به صورت کامل راحت شود:

  • در قدم اول سعی کرده‌ایم تا از تعمیرکاران حرفه‌ای و آموزش دیده برای ارائه خدمات خود استفاده کنیم. تجربه و تخصص و در کنار آن دسترسی به بهترین تجهیزات روز دنیا برای تعمیر ساید بای ساید جنرال باعث شده تا اکثریت کاربران ما کاملا راضی باشند.
  • تمام خدمات ما در زمینه تعمیر لوازم خانگی و همچنین تعمیر ساید بای ساید جنرال با استفاده از لوازم برند و اورجینال انجام می پذیرد.
  • ارائه گارانتی برای خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال از دیگر مزیت هایی است که شما همراه با ما به آن دسترسی خواهید داشت تا دغدغه های شما از بابت کیفیت این خدمات راحت باشد.
  • تعمیر ساید بای ساید جنرال در محل و منزل از دیگر خدماتی است که حداکثر میزان رفاه را برای کاربران فراهم کرده است. با استفاده از این خدمات در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با نمایندگی ما تماس گرفته و در کمتر از یک ساعت تعمیرکار ما را در کنار خود داشته باشید.
  • عرضه قطعات اورجینال و فابریک که برندهای مانند جنرال در نمایندگی با ما تعمیرات با کمترین قیمت ها همراه است تا شما از این بابت دید دغدغه ای نداشته باشید.
  • تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده ما در قدم اول به دنبال تعمیرات دستگاه شما هم رفتارها هزینه تعمیرات ساید بای ساید جنرال برای شما به بهینه ترین حالت ممکن برسد.

 در نمایندگی باماتعمیرات در کنار شما هستیم تا یک تجربه کاملا شیرین و متفاوت نسبت به گذشته در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای شما رقم بزنیم. بهینه ترین هزینه ها در کنار بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیرات ساید بای ساید جنرال هدیه ای است که برای شما در این زمینه آماده کرده ایم.

خدمات باماتعمیرات در شهر تهران

خدمات باماتعمیرات محدود به منطقه یا بخشی از تهران نمیشود بلکه خدمات باماتعمیرات شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران میگردد و شما در هر یک از مناطق 22 گانه تهران که سکونت دارید، میتوانید از این خدمات بهره مند گردید. مجموعه باماتعمیرات علاوه بر نصب و تعمیر ساید بای ساید جنرال، تعمیر ساید بای ساید دیگر برندها مانند بوش، سامسونگ، ال جی، اسنوا، بلومبرگ، دوو، آرچلیک، بکو و … را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

سوالات متداول در مورد مشکلات ساید بای ساید

فهرست مطالب خدمت

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آّب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!