تعمیر ساید بای ساید مابه

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

برند مابه (mabe) یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است و از ساید بای ساید مابه میتوان به عنوان محبوب ترین محصول تولیدی این برند نام برد. همین مسئله باعث شده است که ساید بای ساید مابه به بازارهای کشور نیز راه پیدا کند و از فروش بالایی نیز برخوردار باشد. در کنار کیفیت بالای این محصول، احتمال بروز مشکل نیز کاملا طبیعی است و در این مواقع نیازمند یک تعمیرکار حرفه ای خواهید بود.

شما برای تعمیر ساید بای ساید مابه بهتر است به مجموعه های مجاز تعمیر لوازم خانگی مانند باماتعمیرات مراجعه نمایید. محصولات خارجی از تکنولوژی های خاصی بهره میبرند و در صورتی که تعمیرکار از مهارت و دانش کافی برخوردار نباشد، به وجود آمدن مشکلات بیشتر، اتفاق کاملا محتملی است. شما با بهره مندی از خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه باماتعمیرات، میتوانید در کمترین زمان به بهترین تعمیرکاران شهر تهران دسترسی داشته باشید.

تفاوتی ندارد که در کدام نقطه از شهر تهران ساکن هستید و یا ساید بای ساید مابه شما دچار چه مشکلی شده است، باماتعمیرات به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران، آمادگی خود را برای تعمیر ساید بای ساید مابه شما اعلام میکند. تعمیرکاران فعال در مجموعه باماتعمیرات با برخورداری از تخصص لازم و با سالها تجربه در تعمیر ساید بای ساید مابه، میتوانند مشکل شما را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایند.

شما برای برخورداری از خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران، کافی است ثبت سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید تا واحد پشتیبانی باماتعمیرات پس از تماس با شما و دریافت اطلاعات تکمیلی، مناسب ترین تعمیرکار را برای بررسی دستگاه و تعمیر ساید بای ساید مابه (mabe) به محل اعزام نماید.

تعمیر ساید بای ساید مابه در باماتعمیرات به چه صورت است؟

تعمیرکاران باماتعمیرات با حضور در محل، تمام فرآیندهای بررسی و تعمیر ساید بای ساید مابه را در حضور مشتری و با نظارت ایشان انجام میدهند. تعمیرکاران در ابتدا به صورت تخصصی اقدام به عیب یابی ساید بای ساید میکنند تا هم ایراد اصلی دستگاه را پیدا کنند و هم بهترین راه برای تعمیر سریع و با کمترین هزینه را انتخاب نمایند.

اولویت اصلی مجموعه باماتعمیرات، مشتری است و همواره تلاش میکند تا مشکل او با کمترین هزینه برطرف شود. به همین دلیل باماتعمیرات در انتخاب همکاران خود، افرادی را برگزیده است که هم از مهارت بالا در تعمیر قطعات بهره مند هستند و هم تجربه کافی در این زمینه را دارند. افراد فعال در مجموعه باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی تعمیر قطعات را انجام میدهند تا مشتریان مجبور به صرف هزینه های گزاف برای تعویض قطعات نباشند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید مابه است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

البته برخی مواقع برای برطرف نمودن ایراد دستگاه تعمیر قطعات راهگشا نیست و مجبور به تعویض قطعات هستیم. شما در این مواقع میتوانید از قطعات کاملا اصلی و اورجینال که اصالت و سلامت آنها توسط مجموعه باماتعمیرات تضمین میشود، استفاده نمایید. البته مشتری اختیار دارد که قطعه مورد نیاز دستگاه را، شخصا خریداری نماید اما در این صورت مسئولیت سلامت و اصالت قطعه بر عهده شخص خریدار است.

همچنین شما پس از پایان تعمیر ساید بای ساید مابه خود، یک گارانتی 90 روزه از تعمیرکاران مجموعه باماتعمیرات دریافت خواهید نمود. این گارانتی به منزله آن است که اگر در این مدت زمان مشکل پیشین مجددا به وجود آمد، مجموعه باماتعمیرات موظف است بدون دریافت هزینه ای، تعمیر ساید بای ساید شما را انجام دهد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

همانطور که پیش از این اشاره نمودیم، تعمیر ساید بای ساید مابه یک کار کاملا تخصصی است و انجام آن توسط یک فرد نا آشنا به این دستگاه، میتواند مشکلات جدی تری را برای ساید بای ساید مابه به وجود آورد. پس به هیچ عنوان برای تعمیر ساید بای ساید مابه به نزدیکترین تعمیرکار خانه خود مراجعه نکنید.

تعمیر این دستگاه باید توسط نمایندگی های مجاز تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران انجام شود و مجموعه باماتعمیرات یکی از بهترین مجموعه های مجاز تعمیر لوازم خانگی در تهران علی الخصوص تعمیر ساید بای ساید مابه است. شما در هر نقطه از کلانشهر تهران، قادر هستید از خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه باماتعمیرات استفاده نمایید.

سرویس ساید بای ساید مابه

سرویس ساید بای ساید مابه، از اقداماتی است که میتواند به بهبود عملکرد آن کمک نماید. سرویس ساید بای ساید مابه به طور منظم و سالیانه، ایرادات کوچک را که احتمال دارد در آینده نزدیک به مشکلات بزرگتری تبدیل شود، برطرف میکند و عمر مفید دستگاه را افزایش میدهد.

برای سرویس ساید بای ساید مابه خود، میتوانید از تعمیرکاران و تکنسین های باماتعمیرات استفاده نمایید. تعمیرکاران باماتعمیرات با حضور در منزل شما به صورت کاملا تخصصی تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … را مورد بررسی قرار میدهند و مشکلات نامحسوس دستگاه را برطرف میکنند.

رایج ترین مشکلات ساید بای ساید مابه

  • خنک نکردن ساید بای ساید مابه
  • شنیده شدن سروصداهای غیرطبیعی از ساید بای ساید مابه
  • خرابی در یخساز ساید بای ساید مابه
  • بسته نشدن درب ساید بای ساید مابه
  • برفک زدن ساید بای ساید مابه
  • خرابی نوار دور درب ساید بای ساید مابه
  • نشت آب از ساید بای ساید مابه

تمامی این مشکلات و حتی مشکلات دیگر به دست تعمیرکاران باماتعمیرات قابل حل است. شما تنها کافی است در سایت باماتعمیرات ثبت سفارش آنلاین خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن، تعمیرکار مربوطه برای برطرف نمودن مشکل در محل حاضر میشود. همچنین امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد و شما میتوانید از طریق خطوط تلفن با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

خدمات تعمیر ساید بای ساید باماتعمیرات در شهر تهران

تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

خدمات تعمیر ساید بای ساید باماتعمیرات در شهر تهران تنها به تعمیر ساید بای ساید مابه ختم نمیشود؛ بلکه بهره مندی از تعداد کثیری از تعمیرکاران زبده انواع ساید بای ساید سبب شده است تا این مجموعه خدمات تعمیر ساید بای ساید دیگر برندها همچون سامسونگ، ال جی، اسنوا، روو، بلومبرگ، جنرال و … را به صورت کاملا تخصصی انجام دهد. بنابراین در صورت به وجود آمدن مشکل در ساید بای سایدتان، باماتعمیرات آماده است تا مشکل شما را برطرف نماید.

سوالات متداول در مورد مشکلات ساید بای ساید مابه

اگر ساید بای ساید شما کار نمیکند، ابتدا باید اتصال برق به آن را بررسی کنید. برخی مواقع دوشاخه یخچال از برق جدا شده یا فیوز پریده است. در این صورت با بررسی کردن اتصالات میتوانید مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. در غیر این صورت مشکل از جای دیگری است و ایراد پیدا کردن ترموستات ساید بای ساید، میتواند گزینه محتملی باشد.

یخ نساختن ساید بای ساید میتواند علل زیادی داشته باشد. در برخی موارد افراد به اشتباه دکمه خاموش نمودن یخ ساز را فشار میدهند و در این صورت ساید بای ساید یخ نمیسازد. دلیل دیگری که بسیار متداول است، خمیدگی یا مسدود شدن شلنگ های آب ورودی به قسمت یخ ساز میباشد. از علل دیگری که میتواند سبب به وجود آمدن مشکل در قسمت یخ ساز ساید بای ساید شود، میتوان به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال، باز ماندن درب ساید بای ساید و خراب شدن سوئیچ یخ ساز اشاره نمود.

معمولا زمانی که ساید بای ساید خنک نمیکند، مشکل اصلی در اواپراتور آن است و احتمال دارد که آن سوراخ شده باشد. در این صورت به دلیل نشت گاز، ساید بای ساید خنک نمیکند. علت دیگری که میتواند سبب خنک نکردن ساید بای ساید شود، مشکل در کمپرسور ساید بای ساید است.

سروصداهای عجیب و غریب از ساید بای ساید میتواند خطرناک باشد و سبب به وجود اوردن هزینه های اضافی برای خانواده ها شود. معمولا سروصدا به دلیل خراب شدن موتور ساید بای ساید، مشکل در فن اواپراتور و … به وجود می آید و به همین دلیل پس از به وجود آمدن این مشکلات، ساید بای ساید حتما باید به صورت تخصصی بررسی و عیب یابی شود.

یکی از مهمترین دلایل برفک زدن ساید بای ساید، دمای نامناسب یخچال است. با تنظیم دمای ساید بای ساید میتوان این مشکل را مرتفع نمود. باز بسته کردن بیش از حد درب ساید بای ساید نیز یکی از دلایلی است که میتواند سبب خراب شدن لاستیک دور درب ساید بای ساید شود و باعث برفک زدن یخچال گردد. دلایلی همچون قرار دادن مواد غذایی بیش از ظرفیت ساید بای ساید، خرابی ترموستات و خرابی المنت حرارتی را نیز میتوان از دیگر دلایل برفک زدن ساید بای ساید نامید.

اصلیترین علت خاموش شدن لامپ داخل ساید بای ساید، سوختن آن است. در بعضی مواقع نیز شل بودن لامپ بر روی سرپیچ سبب میشود که اتصال برهم بخورد و لامپ خاموش شود.

نشت آب از ساید بای ساید میتواند علل مختلفی داشته باشد. عللی همانند گرفتگی لوله های تخلیه، سوختگی شیر برقی یخچال و خرابی فیلترها میتواند سبب نشت آب از ساید بای ساید شود.

معمولا بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید به دلیل تراز نبودن آن است. خرابی لاستیک دور درب و یا با شدت بستن درب ساید بای ساید میتواند دیگر موارد تاثیر گذار در این مشکل باشند.

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان این است که زمان تعویض فیلتر تصفیه آّب چه موقع است. معمولا بر روی نمایشگر ساید بای ساید چراغ فیلتر تصفیه آب روشن میشود و این چراغ به معنی آن است که زمان تعویض فیلتر فرارسیده است. به طور کلی فیلتر تصفیه آب ساید بای ساید باید هر 6 ماه تعویض میشود.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ساید بای ساید متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!