تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران

اگر به دنبال یک مجموعه کاربلد و حرفه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون هستید و در کلانشهر تهران زندگی میکنید، پیشنهاد میشود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات استفاده نمایید. تعمیر ماشین لباسشویی آریستون به جهت برخورداری از تکنولوژی های پیشرفته باید توسط افراد دوره دیده و آشنا به این برند صورت پذیرد تا در هنگام تعمیر، مشکلات دیگری به وجود نیاید.

مجموعه باماتعمیرات با گردآوری تعداد کثیری از متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی به طور ویژه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، این امکان را برای شهروندان تهرانی فراهم آورده است تا در هر ساعت از شبانه روز به بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی آریستون در تهران دسترسی داشته باشند.

برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل باماتعمیرات کافی است بر روی ثبت سفارش آنلاین کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز در این بخش را تکمیل کنید. واحد پشتیبانی بلافاصله با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، تعمیرکار تخصصی ماشین لباسشویی آریستون را به محل اعزام میکند. روش دیگر برای ثبت سفارش، تماس از طریق خطوط تلفن است و با شماره گیری اطلاعات مندرج در سایت، میتوانید به صورت مستقیم با واحد پشتیبانی باماتعمیرات ارتباط برقرار نمایید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهرام

 تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل

انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه های مربوطه علاوه بر اینکه سختی های خاص خود را دارد، میتواند شدت خرابی دستگاه را نیز افزایش دهد. شما با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل باماتعمیرات، به جای انتقال دستگاه به تعمیرگاه، تعمیرکار را به خانه می آورید. بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل، یک مزیت مهم دیگر دارد و آن نظارت کامل شما بر فرآیند تعمیر دستگاه است تا هیچ شک و شبهه ای به وجود نیاید.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از ماشین لباسشویی آریستون است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند و هزینه های شما را کاهش دهند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

اعزام فوری تعمیرکار و تعمیر در سریعترین زمان ممکن

واحد پشتیبانی باماتعمیرات پس از دریافت سفارش شما چه به صورت آنلاین و چه به صورت تلفنی، مناسب ترین تعمیرکار را به محل اعزام میکند تا فرآیند بررسی و عیب یابی دستگاه به سرعت صورت گیرد. همچنین تعمیرکاران باماتعمیرات به دلیل برخورداری از تخصص لازم و کافی به جهت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، تعمیر دستگاه را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهند تا خرابی دستگاه مدت زمان زیادی طول نکشد.

برخورداری از قطعات فابریک و اصلی

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل

دسترسی داشتن به قطعات فابریک و اصلی با توجه به مشکلات موجود در زمینه واردات موجب شده است تا تهیه این قطعات کار بسیار سختی باشد. نمونه های تقلبی موجود در بازار نیز به قدری شبیه به قطعات اصلی هستند که به آسانی نمیتوان آنها را از یکدیگر تشخیص داد. مجموعه باماتعمیرات در جهت رفاه حال مشتریان و به کمک روابط خود، توانسته است قطعات ماشین لباسشویی آریستون را وارد نماید و با تضمین اصالت و سلامت قطعه، آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ارائه ضمانت نامه 90 روزه

باماتعمیرات به مشتریان خود یک ضمانت نامه 90 روزه ارائه میدهد تا در صورت بروز مشکل برای دستگاه از ناحیه قبلی، مشتریان با استفاده از این ضمانت نامه بتوانند مشکل دستگاه را مرتفع سازند. مشتریان پس از اتمام فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، این ضمانت نامه را از تعمیرکار دریافت خواهند نمود.

عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

برای هرچه بهتر و سریعتر انجام شدن تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، باید عیب یابی این دستگاه زیر نظر یک فرد متخصص و با تجربه صورت گیرد. عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون به صورت اصولی و حرفه ای علاوه بر کمک به سریعتر انجام شدن فرآیند تعمیر، هزینه های مشتری را نیز کاهش میدهد. باماتعمیرات برای ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران، افراد متخصص و آشنا به این برند را برگزیده است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

مهمترین مشکلات ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

تعمیر مشکلات ماشین لباسشویی آریستون در تهران

  • ماشین لباسشویی آریستون کار نمیکند.
  • تخلیه آب ماشین لباسشویی آریستون به درستی انجام نمیشود.
  • درام ماشین لباسشویی آریستون نمیچرخد.
  • ماشین لباسشویی آریستون سر و صدا و لرزش زیادی دارد.
  • درب ماشین لباسشویی آریستون بسته نمیشود.
  • ماشین لباسشویی آریستون آب میدهد.
  • بدنه ماشین لباسشویی آریستون برق دارد.
  • محفظه داخلی ماشین لباسشویی آریستون بوی بدی میدهد.

موارد عنوان شده را میتوان پرتکرارترین مشکلات به وجود آمده برای ماشین لباسشویی آریستون دانست. چنانچه با مشکلات عنوان شده یا مشکلات دیگر مواجه شدید، میتوانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات استفاده نمایید. مجموعه باماتعمیرات با برخورداری از متخصصان به روز و حرفه ای، هیچ جای نگرانی برای مشتریان خود جای نمیگذارد.

ارورهای ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

خطاها یا ارورهای به وجود آمده بر روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی آریستون، به فرآیند عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون (Ariston) کمک میکند. حتی در برخی موارد آشنایی با خطاها باعث میشود تا خود مشتری بدون نیاز به تعمیرکار، مشکل را برطرف نماید. در این بخش به برخی از خطاهای ماشین لباسشویی آریستون میپردازیم تا با این خطاها آشنا شوید.

  •  خطا F01: وجود مشکل در راه اندازی موتور یا اتصالی در ترمینال موتور
  • خطا F02: به وجود آمدن مشکل در تاخو یا موتور. مشکل موتور میتواند به خرابی بلبرینگ ها یا کثیف بودن درام نیز مرتبط باشد.
  • خطا F03: بروز ایراد در سنسور شستشو
  • خطا F04: خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی
  • خطا F05: مشکل در پمپ تخلیه یا هیدروستات دستگاه
  • خطا F07: خرابی المنت حرارتی
  • خطا F08: بروز مشکل در رله المنت حرارتی و گرم نشدن آب
  • خطا F09: ایراد در  EEPROM
  • خطا F10: درست عمل نکردن هیدروستات ماشین لباسشویی یا عدم وجود آب سرد
  • خطا F11: خطای مربوط به پمپ تخلیه یا عدم وجود آب گرم
  • خطا F12: عدم ارتباط برد اصلی با برد نمایشگر صفحه
  • خطا F13: بروز مشکل در سنسور خشک کن
  • خطا F14: خرابی در المنت خشک کن ماشین لباسشویی
  • خطا F15: به وجود آمدت اتصال کوتاه در المنت خشک کن
  • خطا F17: ایراد در میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی
  • خطا F18: همانند خطا F12 و مشکل در ارتباط برد اصلی با برد نمایشگر
  • خطا F20: وجود مشکل در مقاومت ترمیستور

نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران

ماشین لباسشویی از محصولات پرمصرف در هر خانه است و معمولا خانواده ها هر 2 روز یک بار از این دستگاه استفاده میکنند. نگهداری صحیح و اصولی این دستگاه پرمصرف باعث میشود تا سالیان بیشتری بتوان از آن بدون هیچ مشکل استفاده نمود. برای نگهداری هرچه بهتر ماشین لباسشویی آریستون بهتر است به موارد زیر عمل کنید:

  1. برای جرم گیری دستگاه، پیشنهاد میشود پس از هر 30 مرتبه استفاده از ماشین لباسشویی آریستون، باید دستگاه یک بار بدون لباس کار کند.
  2. تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی و محفظه داخلی آن در مدت زمان های مشخص، میتواند به بهتر کار کردن دستگاه کمک نماید.
  3. پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، درب دستگاه را باز بگذارید تا لباس ها بوی نامطبوع به خود نگیرند و کپک زدگی در محفظه داخلی ماشین لباسشویی رخ ندهد.

نکته مهم دیگر که میتواند در سالم ماندن ماشین لباسشویی برای سالهای طولانی مثمرثمر باشد، سرویس سالیانه و منظم دستگاه است. در سرویس ماشین لباسشویی آریستون مشکلات جزئی که در آینده شاید مشکل ساز شوند، برطرف میگردند و از خسارت های احتمالی جلوگیری میشود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران

مجموعه باماتعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران، خدمات خود را در سراسر شهر تهران با بالاترین سطح کیفیت و بهترین تعرفه، ارائه میدهد. مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون شرق تهران: مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون غرب تهران: مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون شمال تهران: مناطق تجریش، نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، ونک، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون جنوب تهران: مناطق نازی آباد، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری، امامزاده حسن، مهرآباد، قزوین، راه آهن، جوادیه، عبدل آباد،

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون مرکز تهران: انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، کارگر شمالی، جلال آل احمد، گیشا، شیخ بهایی، بهشتی

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باماتعمیرات در شهر تهران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باماتعمیرات در شهر تهران تنها در برند آریستون خلاصه نمیشود؛ بلکه مجموعه باماتعمیرات به جهت همکاری با تعداد کثیری از تعمیرکاران حاذق و به روز، توانسته است گستره خدمات خود در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی را افزایش دهد و به صورت تخصصی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی های برندهای دیگر مانند سامسونگ، ال جی، دوو، کنوود، ایندزیت، وستل، یوتکس و غیره نماید.

سوالات متداول در مورد مشکلات ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

معمولا در این مواقع یا وزن لباس ریخته شده در ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت آن است یا مشکلی در بخش برد الکترونیکی دستگاه به وجود آمده است. در صورت به وجود آمدن مشکل دوم، حتما از خدمات باماتعمیرات برای بررسی بیشتر و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده نمایید.

لرزش و سروصدای ماشین لباسشویی ایندزیت به طور معمول به دلیل بارگیری بیش از اندازه یا عدم تراز بودن دستگاه رخ میدهد. در ابتدا حتما وزن لباس های بارگیری شده را بررسی نمایید تا از ظرفیت مجاز دستگاه بیشتر نباشد. در گام بعدی ببینید که دستگاه تراز است یا خیر. معمولا با این دو کار، مشکل برطرف میشود اما در صورت رفع نشدن مشکل، برای بررسی های بیشتر حتما مشکل را با مجموعه باماتعمیرات به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران درمیان بگذارید.

مشکل اصلی در این مواقع، مسدود شدن راه تخلیه آب دستگاه یا گرفتگی فیلتر پمپ آب است. هنگامی که این مشکل برای ماشین لباسشویی شما پیش آمد، بهتر است لوله های تخلیه آب و فیلتر پمپ آب را بررسی نمایید تا مانعی در این قسمت ها وجود نداشته باشد. در صورت برطرف نشدن مشکل، بررسی بیشتر را به متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات بسپارید.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی میتواند علل مختلفی داشته باشد. در برخی موارد شلنگ آب پشت ماشین لباسشویی پیچ خورده است و آب به صورت مناسب به ماشین لباسشویی منتقل نمیشود. همچنین اگر فشار آب نیز پایین باشد، آبگیری به درستی انجام نمیشود. در فغیر این صورت بهتر است از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل باماتعمیرات استفاده نمایید.

مهمترین دلیل برای بسته نشدن درب ماشین لباسشویی، مشکل در زبانه داخلی درب است و این مشکل سبب بسته نشدن درب ماشین لباسشویی میشود. مشکل شایع دیگر در بسته نشدن درب، بروز ایراد در میکروسوئیچ درب است. در این مواقع معمولا باید قطعات ذکر شده تعویض گردد و برای این کار میتوانید از متخصصان باماتعمیرات کمک بگیرید.

در مواقع مواجه شدن با نشت آب، اولین کار بررسی شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی است. معمولا شل شدن این شلنگ تخلیه یا پاره شدن آن، مرسوم ترین دلیل برای نشت آب است. دلیل دیگر، ایراد در پمپ تخلیه است. به دفعات پیش آمده است که جسمی داخل پمپ تخلیه گیر کرده و کار کردن آن را با مشکل روبرو نموده است. اگر با این اقدامات مشکل شما حل نشد، پیشنهاد میشود برای بررسی بیشتر، از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل باماتعمیرات استفاده نمایید.

مسلما این اتفاق در صورت اتصالات نادرست در دستگاه به وجود می آید. در ابتدا مشاهده نمایید که سیم ارت به ماشین لباسشویی متصل است یا خیر. در این مواقع بهتر است برای به وجود نیامدن خسارات بیشتر، با یک تعمیرکار تخصصی ماشین لباسشویی آریستون تماس بگیرید.

دلیل اصلی وارد شدن آب به قسمت پودر ماشین لباسشویی، ایراد در شیر برقی دستگاه است. معمولا در این مواقع با تعویض شیر برقی، مشکل حل میشود. برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در تهران باماتعمیرات و تعویض شیر برقی دستگاهتان، کافی است از طریق ثبت سفارش آنلاین یا تماس تلفنی، باما در ارتباط باشید.

دلیل ابتدایی این مشکل، بار بیش از حد در ماشین لباسشویی است اما اگر پس از بررسی مشخص شود که کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی به این دلیل نیست، مشکل باید در قطعاتی همچون خازن راه انداز، برد تنظیم دور و حتی موتور دستگاه باشد. برای برطرف شدن این مشکل میتوانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل باماتعمیرات بهره مند گردید.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیرات ساید بای ساید اکثر برندها مانند سامسونگ، ال جی، دوو، کنوود، یوتکس، وستل، ایندزیت و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تعمیرکار در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تعمیرکار با هماهنگی با شما به محل اعزام میشود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون نمیتوان زمان دقیقی تعیین کرد؛ زیرا برای برطرف کردن هر مشکل، راه حل های متفاوت وجود دارد و هر راه حل نیز رمان خاص خود را میطلبد. تعمیرکاران باماتعمیرات تمام تلاش خود را میکنند تا در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه برطرف شود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!