تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک در تهران

تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک در تهران

در صورتی که قصد تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک خود را دارید، حتما این کار را به افراد حرفه ای بسپارید. یکی از معتبرترین مجموعه های مجاز تعمیر لوازم خانگی در تهران، مجموعه باماتعمیرات است که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر لوازم یخچال و فریزر آرچلیک فعالیت میکند. این مجموعه با بهره مندی از تعمیرکاران زبده و حرفه ای، میتواند با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن، مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.

واحد پشتیبانی پس از دریافت ثبت سفارش و تماس با شما به جهت کسب اطلاعات تکمیلی، در اسرع وقت مناسب ترین تعمیرکار را به منظور عیب یابی و تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک شما، به محل اعزام میکنند.  تمامی مراحل عیب یابی و تعمیر دستگاه در حضور شما صورت میگیرد تا هیچگونه شبهه ای به وجود نیاید.

باماتعمیرات به جهت کاهش هزینه خانواده ها، تعمیر قطعات را به عنوان مهمترین اولویت خود مشخص کرده است و تعمیرکاران این مجموعه تمام تلاش خود را انجام میدهند تا با این کار، هزینه خانواده ها را کاهش دهند. در صورتی که قطعه تعمیرپذیر نباشد، لاجرم مجبور به تعویض قطعه هستند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر بلومبرگ است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

اگر فرآیند تعمیر یخچال و فریزر شما با تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد و باید تعویض قطعه صورت گیرد، تعمیرکاران باماتعمیرات با استفاده از قطعات اصلی و اورجینالی که این مجموعه در اختیار آنها قرار میدهد، این کار را در حضور شما انجام میدهند تا روند تعویض قطعه به صورت شفاف صورت گیرد.

باماتعمیرات سلامت و اصالت قطعات مورد استفاده توسط تعمیرکاران خود را تضمین میکند تا از این بابت هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد. البته این امکان برای شما وجود دارد که قطعه مورد نیاز برای تعمیر را خودتان تهیه نمایید اما در این صورت باماتعمیرات اصالت کالا و سلامت آن را تضمین نمیکند و مسئولیت این قضیه برعهده خود مشتری خواهد بود.

شما با سپردن تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک خود به مجموعه باماتعمیرات، از یک ضمانت نامه 90 روزه نیز بهره مند خواهید شد. این ضمانت نامه به شما این امکان را میدهد که در طول مدت 90 روز پس از تعمیر، اگر دوباره مشکل قبلی برای دستگاه شما به وجود آمد، میتوانید از خدمات باماتعمیرات بدون پرداخت هزینه ای استفاده نمایید. پس درنگ نکنید و برای تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک خود، همین الان ثبت سفارش آنلاین خود را انجام دهید.

سرویس یخچال و فریزر آرچلیک

تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک در محل

برای آنکه بتوانید سالهای سال از یخچال و فریزر آرچلیک خود استفاده نمایید، باید به سرویس آن نیز اهمیت دهید. اگر سرویس یخچال و فریزر آرچلیک به صورت منظم انجام شود، مدت مان عمر دستگاه افزایش پیدا میکند و بر روی عملکرد آن نیز تاثیر مثبت میگذارد. همچنین اگر به سرویس یخچال و فریزر خود اهمیت ندهید، برخی از مشکلاتی که با هزینه بسیار کم قابل حل شدن هستند، در آینده میتوانند سبب مشکلات بزرگتر شوند و هزینه های بسیار بالایی را برای شما در پی داشته باشند.

اگر به دنبال سرویس کار یخچال و فریزر آرچلیک هستید، تکنسین های باماتعمیرات میتوانند این کار را به خوبی برای شما انجام دهند. تکنسین های باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی به بررسی تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … میپردازند و ایرادات ناچیز را برطرف میکنند.

رایج ترین مشکلات یخچال و فریزر آرچلیک

  • کار نکردن یخچال و فریزر
  • سروصدای زیاد و غیر طبیعی فریزر
  • کار نکردن یخساز یخچال و فریزر
  • نشت آب از یخچال و فریزر
  • خنک نکردن یخچال و فریزر
  • مصرف برق زیاد
  • بسته نشدن درب یخچال و فریزر
  • برفک زدن یخچال و فریزر
  • خرابی نوار دور درب یخچال و فریزر
  • خرابی ترموستات یخچال و فریزر
  • خرابی فیلتر تصفیه آب یخچال و فریزر

مشکلات عنوان شده، از اصلیترین ایراداتی است که میتواند برای یخچال و فریزر آرچلیک به وجود آید. اگر یخچال و فریزر شما دارای یکی از این مشکلات است، بهترین کار این است که بی درنگ با مجموعه باماتعمیرات ارتباط برقرار نمایید. تعمیرکاران باماتعمیرات از سابقه سالها تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک برخوردار هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن، ایراد به وجود آمده را برطرف نمایند. شما تنها کافی است به صورت آنلاین یا با تماس از طریق خطوط تلفن، مشکلتان را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید.

خدمات تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک در باماتعمیرات

تنوع بالای خدمات باماتعمیرات به منظور تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک سبب شده است تا افراد زیادی تعمیر لوازم خانگی خود به ویژه تعمیر یخچال و فریزر این برند را به باماتعمیرات بسپارند. شما برای بهره مندی از خدماتی نظیر تعمیر موتور یخچال و فریزر، تعمیر تخصصی برد الکترونیکی یخچال، تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر، تعویض فیلتر تصفیه آب، تعمیر ترموستات، تعمیر اواپراتور یخچال و فریزر، برطرف نمودن مشکل یخساز یخچال و فریزر، شارژ گاز یخچال و فریزر و … کافی است با ما در ارتباط باشید.

خدمات باماتعمیرات در شهر تهران

فرقی نمیکند که در کدام نقطه از کلانشهر تهران مستقر هستید؛ برای برخورداری از خدمات باماتعمیرات در بخش تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک، تنها به چند دقیقه زمان برای ثبت سفارش آنلاین نیاز دارید. باماتعمیرات آماده خدمت رسانی به شما در تمام مناطق 22 گانه تهران و در تمام ساعات شبانه روز است. مجموعه باتعمیرات علاوه بر نصب، سرویس و تعمیر یخچال و فریزر آرچلیک، تعمیر یخچال و فریزر دیگر برندها مانند بوش، سامسونگ، ال جی، اسنوا، بلومبرگ، دوو، بکو، جنرال و … را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

سوالات متداول در مورد مشکلات یخچال و فریزر

کار نکردن یخچال و فریزر، یکی از مشکلاتی است که بارها توسط مشتریان با ما در میان گذاشته شده است. این مشکل در برخی موارد با بررسی نمودن اتصال برق به آن رفع میشود. اولین کاری که باید در این مواقع انجام دهید این است که دوشاخه یخچال و فریزر را بررسی نمایید تا از برق جدا نشده باشد. در غیر این صورت شاید مشکل جدی تری برای یخچال و فریزر شما پیشامد کرده است و بهترین کار این است که از یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر برای برطرف نمودن مشکل خود کمک بگیرید. مجموعه باماتعمیرات تا برطرف نمودن کامل مشکل یخچال و فریزر در کنار شما خواهد بود.

وظیفه خنک کردن یخچال و فریزر بر عهده اواپراتور آن است. هنگامی که یخچال و فریز کار میکند اما فضای درونی آن خنک نمیشود، مشکل از جانب اواپراتور است. معمولا این مشکل به دلیل نشت گاز صورت میگیرد و اتفاق محتمل سوراخ شدن اواپراتور میباشد. اگر مشکل از سمت اواپراتور نباشد، علت دیگر میتواند دچار مشکل شدن کمپرسور یخچال و فریزر باشد.

اگر از یخچال و فریزر خانه شما، صداهای عجیب و غریب شنیده میشود، حتما باید با متخصص تعمیر یخچال و فریزر تماس بگیرید. سروصداهای غیرطبیعی میتواند به دلیل دچار مشکل شدن موتور یخچال یا ایراد پیدا کردن اواپراتور و … باشد که در اگر این مشکلات هرچه سریعتر برطرف نشود، میتواند هزینه های سنگینی را به خانواده ها وارد نماید. پس در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، حتما با متخصصان تعمیر یخچال و فریزر مانند متخصصان مجموعه باماتعمیرات تماس حاصل نمایید.

یکی از مشکلات شایع در یخچال و فریزر ها، درست کار نکردن یخساز یخچال و فریزر است. یکی از مهمترین اتفاقاتی که باعث میشود یخساز یخچال و فریزر یخ نسازد، فشار دادن دکمه خاموش کردن یخساز است. برخی از افراد به اشتباه این کار را انجام میدهند. پس در اولین فرصت بررسی نمایید که یخساز به اشتباه خاموش نشده باشد. مسدود شدن شلنگ های متصل به قسمت یخساز، علت دیگری است که به دفعات با آن مواجه شده ایم. در برخی موارد نیز خروجی یخساز در هنگام خروج یخ ها مسدود میشود و مانع از درست کار کردن یخساز میشود.

اگر بخواهیم اصلیترین دلیل برفک زدن یخچال و فریزر را نام ببریم، باید به دمای نامناسب یخچال اشاره نماییم. پس هنگامی که با این مشکل روبرو شدید، ابتدا دمای یخچال را به درستی تنظیم نمایید. اگر دیده باشید، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال سبب تغییراتی در دمای آن میشود و این کار نیز میتواند علاوه بر خراب کردن لاستیک دور درب، باعث برفک زدن یخچال نیز شود. خرابی المنت حرارتی و ترموستات نیز میتواند منجر به برفک زدن یخچال و فریزر شود.

لامپ داخل یخچال و فریزر نیز همانند لامپ های دیگر زمان مصرف محدودی دارد و پس از این زمان سوختن ان اتفاق محتملی است. البته سوختن لامپ تنها دلیل خاموش شدن لامپ داخل یخچال و فریزر نیست و شل بودن سرپیچ لامپ نیز میتواند باعث خاموش شدن آن شود.

نشت آب از یخچال و فریزر بر اثر دلایل مختلفی صورت میگیرد. در برخی موارد سوختگی شیر برقی یخچال علت نشت آب است و در برخی موارد گرفتگی لوله های تخلیه میتواند باعث این اتفاق شود. خرابی فیلترها نیز میتواند منجر به نشت آب در یخچال و فریزر شود.

برای دانستن این موضوع که چه زمانی باید فیلتر تصفیه آب یخچال را تعویض نمایید، باید به علامت نشان داده شده بر روی نمایشگر یخچال توجه نمایید. معمولا پس از آنکه فیلتر تصفیه آب یخچال، کارایی خود را از دست میدهد، چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب بر روی نمایشگر، نمایان میشود. البته در صورتی که این چراغ بر روی نمایشگر یخچال و فریزر شما ظاهر نمیشود، هر 6 ماه یکبار باید فیلتر تصفیه آب را تعویض نمایید.

مشکل بسته نشدن درب، یکی از مشکلات رایج یخچال و فریزرها محسوب میشود که مهمترین علت آن، تراز نبودن یخچال و فریزر است. تراز نبودن درب میتواند سبب بسته نشدن و یا با شدت بسته شدن درب شود. به همین دلیل حتما به این موضوع توجه نمایید. نکته دیگری که احتمال دارد بر روی بسته نشدن درب یخچال و فریزر تاثیر بگذارد، خرابی لاستیک دور درب یخچال و فریزر است.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیر یخچال و فریزر اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر یخچال و فریزر متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تکنسین در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، واحد پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تکنسین به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!