تعمیر یخچال و فریزر بکو

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر یخچال و فریزر در تهران

تعمیر یخچال و فریزر بکو در تهران

تعمیر یخچال و فریزر بکو به صورت کاملا تخصصی نیاز به یک تعمیرکار کاربلد و با تجربه دارد. اگر به دنبال چنین فردی برای تعمیر یخچال و فریزر بکو خود هستید، مجموعه باماتعمیرات به عنوان یکی از بهترین مجموعه های مجاز تعمیر یخچال و فریزر بکو در تهران، میتواند شما را به مقصودتان برساند. این مجموعه بهترین تعمیرکاران یخچال و فریزر بکو را گردآوری نموده است تا بتوانند مشکل شما را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نمایند.

باماتعمیرات برای تعمیر یخچال و فریزر بکو شما، مناسب ترین تعمیرکار را در اسرع وقت به محل اعزام میکند و تمام مراحل تعمیر یخچال و فریزر بکو شما از ابتدا تا انتها در حضور خودتان صورت میگیرد. تکنسین های حاضر در منزل شما در ابتدا به صورت کاملا تخصصی شروع به عیب یابی میکنند تا بتوانند فرآیند تعمیر را هرچه سریعتر آغاز نمایند.

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها، اولویت اصلی باماتعمیرات است و به همین جهت افرادی با این مجموعه همکاری میکنند که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند تا مشتری هزینه کمتری را متحمل شود. تعمیرکاران باماتعمیرات تنها در صورتی که تعمیر قطعه مقدور نباشد، اقدام به تعویض قطعه میکنند.

باماتعمیرات یک تفاوت بسیار عمده با دیگر مجموعه های مشابه دارد و آن نیز تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر بلومبرگ است. مجموعه باماتعمیرات از تعداد زیادی مهندسین الکترونیک بهره میبرد که قادر هستند به صورت کاملا تخصصی قطعات الکترونیکی را تعمیر نمایند. این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می آید که بدانید دیگر مجموعه ها یا به طور کلی این قطعات را تعمیر نمیکنند یا نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های مهندسی الکترونیک ایفا میکنند.

درصورتی که برای تعمیر یخچال و فریزر شما نیاز به تعویض قطعه باشد، شما میتوانید از قطعات کاملا اورجینال و اصلی موجود در مجموعه باماتعمیرات استفاده نمایید. مجموعه باماتعمیرات سلامت و اصالت این قطعات را تضمین میکند تا خیال شما از این بابت راحت باشد. البته شما مختار هستید که خودتان خرید قطعه مورد نیاز را انجام دهید اما در این صورت، مسئولیتی بر عهده مجموعه باماتعمیرات نخواهد بود

همچنین یکی از مزیت های سپردن تعمیر یخچال و فریزر به مجموعه باماتعمیرات، دریافت ضمانت نامه 90 روزه است. شما پس از انجام کامل فرآیند تعمیر، از تعمیرکاران حاضر در محل یک ضمانت نامه 90 روزه دریافت میکنید. طبق این ضمانت نامه مجموعه باماتعمیرات تعهد میدهد که در صورت به وجود آمدن مشکل قبلی برای دستگاه شما در این مدت 90 روزه، ملزم به تعمیر یخچال و فریزر شما بدون دریافت هیچ هزینه ای خواهد بود.

سرویس یخچال و فریزر بکو

تعمیر یخچال و فریزر بکو در محل

یکی از نکاتی که افراد کمی به آن توجه میکنند، سرویس یخچال و فریزر است. سرویس یخچال و فریزر آن هم به صورت منظم مزایای بسیاری دارد. سرویس یخچال و فریزر به صورت سالیانه و منظم میتواند عمر مفید دستگاه شما را افزایش دهد و عملکرد دستگاه را بهبود ببخشد. همچنین در هنگام سرویس دستگاه شما، مشکلات کوچکی که در آینده میتواند سبب هزینه های گزافی شود، برطرف شده و به کاهش هزینه های شما کمک میکند.

اگر یخچال و فریزر خانه شما برند بکو است و قصد دارید آن را سرویس نمایید، میتوانید از تکنسین های باماتعمیرات که سالهاست در زمینه سرویس و تعمیر یخچال و فریزر بکو فعالیت میکنند، استفاده نمایید. تکنسین های باماتعمیرات به صورت کاملا تخصصی تمامی اتصالات، فیلتر تصفیه آب، یخساز و … را بررسی میکنند و مانع از به وجود آمدن مشکلات اساسی برای دستگاه شما میشوند.

رایج ترین مشکلات یخچال و فریزر بکو

  • کار نکردن یخچال و فریزر
  • سروصدای زیاد و غیر طبیعی فریزر
  • کار نکردن یخساز یخچال و فریزر
  • نشت آب از یخچال و فریزر
  • خنک نکردن یخچال و فریزر
  • مصرف برق زیاد
  • بسته نشدن درب یخچال و فریزر
  • برفک زدن یخچال و فریزر
  • خرابی نوار دور درب یخچال و فریزر
  • خرابی ترموستات یخچال و فریزر
  • خرابی فیلتر تصفیه آب یخچال و فریزر

چنانچه با یکی از این مشکلات یا مشکلات دیگر مواجه شدید، جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا تعمیرکاران باماتعمیرات در کنار شما هستند تا مشکل شما را مرتفع نمایند. شما به سادگی و با ثبت سفارش آنلاین، میتوانید مشکل خود را با واحد پشتیبانی باماتعمیرات درمیان بگذارید تا آنان پس از تماس با شما، متخصص تعمیر دستگاه شما را به محل اعزام نمایند. همچنین اگر ثبت سفارش به صورت آنلاین برای شما مقدور نیست، میتوانید با شماره تلفن های مندرج در سایت، با واحد پشتیبانی باماتعمیرات تماس بگیرید.

خدمات تعمیر یخچال و فریزر بکو در باماتعمیرات

خدمات تعمیر یخچال و فریزر بکو در باماتعمیرات بسیار متنوع است و شما برای خدماتی همچون تعمیر موتور یخچال و فریزر، تعمیر تخصصی برد الکترونیکی یخچال، تعویض لاستیک دور درب یخچال و فریزر، تعویض فیلتر تصفیه آب، تعمیر ترموستات، تعمیر اواپراتور یخچال و فریزر، برطرف نمودن مشکل یخساز یخچال و فریزر، شارژ گاز یخچال و فریزر و … میتوانید از باماتعمیرات کمک بگیرید تا به بهترین شکل و با منصفانه ترین قیمت، مشکل خود را برطرف نمایید.

خدمات باماتعمیرات در شهر تهران

تفاوتی ندارد که در شرق، غرب، شمال، جنوب یا مرکز تهران زندگی میکنید؛ تنها با ثبت سفارش به صورت آنلاین یا برقراری تماس با واحد پشتیبانی باماتعمیرات، میتوانید تعمیر یخچال و فریزر بکو خود را به این مجموعه بسپارید. باماتعمیرات آماده خدمت رسانی به شما در تمام مناطق 22 گانه تهران است. مجموعه باتعمیرات علاوه بر نصب، سرویس و تعمیر یخچال و فریزر بکو، تعمیر یخچال و فریزر دیگر برندها مانند بوش، سامسونگ، ال جی، اسنوا، بلومبرگ، دوو، آرچلیک، جنرال و … را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

سوالات متداول در مورد مشکلات یخچال و فریزر

کار نکردن یخچال و فریزر، یکی از مشکلاتی است که بارها توسط مشتریان با ما در میان گذاشته شده است. این مشکل در برخی موارد با بررسی نمودن اتصال برق به آن رفع میشود. اولین کاری که باید در این مواقع انجام دهید این است که دوشاخه یخچال و فریزر را بررسی نمایید تا از برق جدا نشده باشد. در غیر این صورت شاید مشکل جدی تری برای یخچال و فریزر شما پیشامد کرده است و بهترین کار این است که از یک متخصص تعمیر یخچال و فریزر برای برطرف نمودن مشکل خود کمک بگیرید. مجموعه باماتعمیرات تا برطرف نمودن کامل مشکل یخچال و فریزر در کنار شما خواهد بود.

وظیفه خنک کردن یخچال و فریزر بر عهده اواپراتور آن است. هنگامی که یخچال و فریز کار میکند اما فضای درونی آن خنک نمیشود، مشکل از جانب اواپراتور است. معمولا این مشکل به دلیل نشت گاز صورت میگیرد و اتفاق محتمل سوراخ شدن اواپراتور میباشد. اگر مشکل از سمت اواپراتور نباشد، علت دیگر میتواند دچار مشکل شدن کمپرسور یخچال و فریزر باشد.

اگر از یخچال و فریزر خانه شما، صداهای عجیب و غریب شنیده میشود، حتما باید با متخصص تعمیر یخچال و فریزر تماس بگیرید. سروصداهای غیرطبیعی میتواند به دلیل دچار مشکل شدن موتور یخچال یا ایراد پیدا کردن اواپراتور و … باشد که در اگر این مشکلات هرچه سریعتر برطرف نشود، میتواند هزینه های سنگینی را به خانواده ها وارد نماید. پس در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، حتما با متخصصان تعمیر یخچال و فریزر مانند متخصصان مجموعه باماتعمیرات تماس حاصل نمایید.

یکی از مشکلات شایع در یخچال و فریزر ها، درست کار نکردن یخساز یخچال و فریزر است. یکی از مهمترین اتفاقاتی که باعث میشود یخساز یخچال و فریزر یخ نسازد، فشار دادن دکمه خاموش کردن یخساز است. برخی از افراد به اشتباه این کار را انجام میدهند. پس در اولین فرصت بررسی نمایید که یخساز به اشتباه خاموش نشده باشد. مسدود شدن شلنگ های متصل به قسمت یخساز، علت دیگری است که به دفعات با آن مواجه شده ایم. در برخی موارد نیز خروجی یخساز در هنگام خروج یخ ها مسدود میشود و مانع از درست کار کردن یخساز میشود.

اگر بخواهیم اصلیترین دلیل برفک زدن یخچال و فریزر را نام ببریم، باید به دمای نامناسب یخچال اشاره نماییم. پس هنگامی که با این مشکل روبرو شدید، ابتدا دمای یخچال را به درستی تنظیم نمایید. اگر دیده باشید، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال سبب تغییراتی در دمای آن میشود و این کار نیز میتواند علاوه بر خراب کردن لاستیک دور درب، باعث برفک زدن یخچال نیز شود. خرابی المنت حرارتی و ترموستات نیز میتواند منجر به برفک زدن یخچال و فریزر شود.

لامپ داخل یخچال و فریزر نیز همانند لامپ های دیگر زمان مصرف محدودی دارد و پس از این زمان سوختن ان اتفاق محتملی است. البته سوختن لامپ تنها دلیل خاموش شدن لامپ داخل یخچال و فریزر نیست و شل بودن سرپیچ لامپ نیز میتواند باعث خاموش شدن آن شود.

نشت آب از یخچال و فریزر بر اثر دلایل مختلفی صورت میگیرد. در برخی موارد سوختگی شیر برقی یخچال علت نشت آب است و در برخی موارد گرفتگی لوله های تخلیه میتواند باعث این اتفاق شود. خرابی فیلترها نیز میتواند منجر به نشت آب در یخچال و فریزر شود.

برای دانستن این موضوع که چه زمانی باید فیلتر تصفیه آب یخچال را تعویض نمایید، باید به علامت نشان داده شده بر روی نمایشگر یخچال توجه نمایید. معمولا پس از آنکه فیلتر تصفیه آب یخچال، کارایی خود را از دست میدهد، چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب بر روی نمایشگر، نمایان میشود. البته در صورتی که این چراغ بر روی نمایشگر یخچال و فریزر شما ظاهر نمیشود، هر 6 ماه یکبار باید فیلتر تصفیه آب را تعویض نمایید.

مشکل بسته نشدن درب، یکی از مشکلات رایج یخچال و فریزرها محسوب میشود که مهمترین علت آن، تراز نبودن یخچال و فریزر است. تراز نبودن درب میتواند سبب بسته نشدن و یا با شدت بسته شدن درب شود. به همین دلیل حتما به این موضوع توجه نمایید. نکته دیگری که احتمال دارد بر روی بسته نشدن درب یخچال و فریزر تاثیر بگذارد، خرابی لاستیک دور درب یخچال و فریزر است.

مجموعه باماتعمیرات با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با سابقه، میتواند تعمیر یخچال و فریزر اکثر برندها مانند سامسونگ، بوش، ال جی، اسنوا، دوو، کنوود، بکو، آرچلیک، یوتکس، وستل، آریستون، ایندزیت، جنرال، وایت هاوس، وستینگ هاوس، مابه و … را انجام دهد.

هزینه تعمیر یخچال و فریزر متناسب با نوع مشکل به وجود آمده، تخمین زده میشود که پس از صحبت های اولیه با مشتری، حدود قیمت به اطلاع ایشان میرسد.

روند حضور تکنسین در محل بدین صورت است که پس از ثبت سفارش آنلاین توسط شما، واحد پشتیبانی برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته و پس از آن، نزدیک ترین تکنسین به محل اعزام میشود.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!