تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

اعزام سریع کارشناس

پس از ثبت سفارش آنلاین، بخش پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس میگیرد و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، کارشناس مربوطه بدون ضیق وقت به محل اعزام میشود تا در سریعترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

پرداخت در محل

شما هزینه انجام تعمیر لوازم معیوب خود را پس از اتمام کار، دریافت ضمانت نامه و اطمینان از صحت و سلامت دستگاه در همان محل پرداخت خواهید نمود. به هیچ عنوان پیش از انجام کار، از شما وجهی دریافت نخواهد شد.

قیمت گذاری منصفانه و دقیق

مجموعه باماتعمیرات تمام تلاش خود را نموده است که منصفانه ترین حالت ممکن را برای هزینه خدمات خود درنظر بگیرد و خدمات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین پیش از انجام کار، حدود قیمت خدمت مشتری اعلام میشود.

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

وجه تمایز ما با دیگر رقبا و مجموعه های مشابه، تعمیر تخصصی قطعات و بردهای الکترونیکی توسط مهندسان مجرب الکترونیک باماتعمیرات است. رقبا در این بخش نقش واسطه را بین مشتری و شرکت های فنی مهندسی الکترونیکی ایفا میکنند.

خدمات

اول تعمیر، نشد تعویض

برخورداری از تعمیرکاران کاربلد و زبده، این امکان را برای باماتعمیرات به وجود آورده است تا برخلاف بسیاری از مجموعه های مشابه، اولویت خود را بر تعمیر قطعات قرار دهد و در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت، اقدام به تعویض نماید.

با ضمانت خدمات بگیرید.

تمامی خدمات صورت گرفته در مجموعه باماتعمیرات، ضمانت 90 روزه دارند و در طول این مدت اگر دستگاه تعمیر شده دچار مشکل مشابه شد، مجموعه باماتعمیرات بدون دریافت هیچگونه وجه، اقدامات لازم را برای تعمیر مجدد دستگاه انجام میدهد.

تعمیر را به تکنسین های حرفه ای و با تجربه بسپارید

باماتعمیرات با گردآوری تکنسین های حرفه ای و کاردان که هرکدام سالهاست در حوزه نصب و تعمیر لوازم خانگی فعالیت میکنند، تلاش نموده است تا بهترین ها را برای انجام خدمات مورد نیاز مشتریان انتخاب نماید

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما – PAKSHOMA

با معرفی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران با شما همراه هستیم. برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در غرب, شرق, جنوب، شمال، مرکز و یا هر جایی از شهر تهران که هستید، باماتعمیرات همراه شما است تا در محل این خدمات را به شما ارائه نماید. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و ایام هفته برای تعمیرات بخش های مختلف ماشین لباسشویی Pakshoma خود با ما توسط در ارتباط باشید و در کمتر از چند ساعت ماشین لباسشویی خود را مانند روز اول در اختیار داشته باشید.

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران و حومه

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران و حومه

استفاده از خدمات نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران و حومه، اولین و آخرین راه حلی است که می تواند خیال شما را از بابت کیفیت ابن دستگاه بعد از تعمیرات راحت نماید. برند پاکشوما با بیش از نیم قرن حضور در بازار ایران و بازارهای جهانی و هم چنین همکاری با شرکت های بسیار بزرگ تولید لوازم خانگی در دنیا اعم از ال جی، سامسونگ و … اکنون تولیدات خود را در سطح بسیار بالایی عرضه کرده و کیفیت محصولات این برند کم از محصولات درجه یک خارجی ندارد. از این رو توصیه می کنیم که در زمان نیاز، حتما از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی پاکشوما – Pakshoma استفاده کنید.

باماتعمیرات آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در هر گوشه از شهر تهران و حومه به شما عزیزان است. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از خدمات باماتعمیرات هستید، میتوانید در وب سایت باماتعمیرات به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید یا به صورت تلفنی با واحد پشتیبانی باماتعمیرات در ارتباط باشید.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما خراب می شود؟

خراب شدن ماشین لباسشویی و بروز برخی ایرادات در آن امری عادی است، البته نه همیشه. هر برندی حتی بهترین برندهای آلمانی هم در طول عمر خود با ایراداتی روبرو می شوند. اما شما می توانید با شناخت این دلایل هم طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید و هم در صورت بروز ایراد نیز در کوتاه ترین زمان بهتری تصمیم را برای رفع ایراد حاصل شده بگیرید:

  • حتما برنامه های شستشو ماشین لباسشویی پاکشوما را بشناسید و طبق همان عمل کنید.
  • در زمان استفاده مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما تراز است.
  • از ریختن حجم زیادی از لباس ها در داخل مخزن ماشین لباسشویی خودداری کنید.
  • از پودرهای شستشو با کیفیت استفاده کنید.
  • هر چند ماه یک بار به صورت کامل اقدام به سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما نمایید.

رعایت همین نکات ساده می تواند مانع از بروز ایراد در این دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش دهد. همچنین دیگر مجبور به پرداخت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما نیز نخواهید بود.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما روشن نمی شود؟ برای تعمیر و عیب یابی آن چه باید کرد؟

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل با بهترین تعرفه

اگر ماشین لباسشویی پاکشوما شما روشن نمی شود، نگران نباشید. با استفاده از نکات زیر دستگاه شما دوباره مانند روز اول خواهد شد:

  • قبل از هر چیزی مطمئن شوید که برق منزل شما قطع نشده باشد.
  • یا فیوز نپریده باشد.
  • همچنین خرابی پریز برق متصل به لباسشویی و دو شاخه دستگاه را نیز چک کنید.
  • ممکن است ایراد از دکمه روشن و خاموش باشد.
  • ایراد در برد الکتریکی اصلی لباسشویی نیز می تواند باعث این ایراد باشد.

در صورت فنی بودن ایراد، توصیه می کنیم دست به آچار نشده و باماتعمیرات را خبر کنید.

 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

مجموعه باماتعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران، خدمات خود را در سراسر شهر تهران با بالاترین سطح کیفیت و بهترین تعرفه، ارائه میدهد. مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران باماتعمیرات به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شرق تهران: مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما غرب تهران: مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شمال تهران: مناطق تجریش، نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، ونک، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما جنوب تهران: مناطق نازی آباد، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری، امامزاده حسن، مهرآباد، قزوین، راه آهن، جوادیه، عبدل آباد،

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما مرکز تهران: انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، کارگر شمالی، جلال آل احمد، گیشا، شیخ بهایی، بهشتی

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باماتعمیرات در شهر تهران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باماتعمیرات در شهر تهران تنها مختص برند پاکشوما نیست؛ بلکه خدمات مجموعه باماتعمیرات به جهت همکاری با تعداد بالایی از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه، شامل برندهای بسیاری میشود و به صورت تخصصی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی های برندهای دیگر مانند سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، کنوود، ایندزیت، وستل، یوتکس و غیره نماید.

فهرست مطالب خدمت

دیگر خدمات باماتعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند!